Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPérez Martínez, Mercé
dc.contributor.otherMoliner Miravet, Lidón
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-02-10T17:03:23Z
dc.date.available2021-02-10T17:03:23Z
dc.date.issued2020-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191914
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau (TFG) està enfocat al tractament de la diversitat familiar a l’etapa de l’Educació Infantil. El seu objectiu principal és donar a conèixer-la amb respecte i comprensió, desenvolupant actituds positives cap a tota mena d’estructures familiars i eliminar qualsevol conducta estereotipada i de discriminació a la diversitat familiar. Primer de tot, es presenta una anàlisi on s’exposen les causes de l’aparició dels models familiars actuals i una investigació sobre el lloc que ocupa la diversitat familiar a l’àmbit educatiu, junt amb algunes pautes per atendre-la adequadament. A continuació, es planteja la implementació d’una proposta d’intervenció per al treball de la diversitat familiar al CEIP «Pare Vilallonga» de Borriana en la classe de cinc anys. Aquest programa es distribueix en tres fases en les quals es presenten una sèrie d’activitats que es caracteritzen per una metodologia lliure i que estan orientades al compliment dels objectius prèviament marcats. Les activitats, destinades a l’alumnat i els seus familiars, estan organitzades de manera que permeten obtenir informació sobre què és la diversitat familiar per a l’alumnat, presentar-los-la, promoure el seu treball a l’aula i reflexionar sobre els aprenentatges i valors adquirits. Malauradament, la implementació d’aquesta proposta no s’ha pogut dur a terme durant el període establert a conseqüència de la pandèmia mundial que tan especialment ha afectat al nostre territori i que ha creat una situació sanitària extraordinària. Finalment, es conclou que és rellevant conscienciar sobre la diversitat familiar a l’etapa d’Infantil i fomentar la seua inclusió en els principis educatius amb la finalitat d’atendre les necessitats que aquesta presenta a les escoles.ca_CA
dc.format.extent28 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectdiversitat familiarca_CA
dc.subjectrespecteca_CA
dc.subjectconscienciacióca_CA
dc.subjectvisibilitzacióca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.titleDescobrint la diversitat familiar a l’aula d’infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem