Mostrar el registro sencillo del ítem
L'aprenentatge-servei a través de la motricitat en un context inclusiu: una proposta d’intervenció en educació infantil
dc.contributor.author | García Batalla, Laura | |
dc.contributor.other | Gil Gómez, Jesús | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T16:31:13Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T16:31:13Z | |
dc.date.issued | 2020-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191795 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | La motricitat és una disciplina on es concep en aquest cas a l’alumnat d’educació infantil com un ésser global, la finalitat de la qual és el desenvolupament de les seues capacitats cognitives, motrius, afectives i socials. En aquesta etapa és de gran importància, ja que afavoreix el coneixement, domini i utilització del cos respecte a la mateixa persona i a l’entorn. Tot i això, cal impulsar el seu desenvolupament als centres escolars i sobretot en etapes primerenques, adoptant una visió globalitzadora de l’acció docent. En aquest Treball Final de Grau s’aborden les metodologies innovadores, vives, actives i experiencials, més concretament l’Aprenentatge-Servei, una experiència enriquidora on l’alumnat aplicarà els seus coneixements i valors prestant un servei a la comunitat. L’alumnat del segon cicle d’educació infantil del CEIP Carles Sarthou de Vila-real es prepararà a través d’unes sessions de psicomotricitat vivenciada, per a més tard compartir i fer de guies d’una sessió de les mateixes característiques amb xiquets i xiquetes amb diversitat funcional del CPEE La Panderola de Vila-real. Més tard, aquest programa d’APS es difondrà perquè més gent siga coneixedora de tots els beneficis que pot aportar aquest tipus d’intervenció tant a l’alumnat d’infantil com a l’alumnat amb diversitat funcional. | ca_CA |
dc.format.extent | 30 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge-Servei | ca_CA |
dc.subject | motricitat | ca_CA |
dc.subject | metodologies actives | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.title | L'aprenentatge-servei a través de la motricitat en un context inclusiu: una proposta d’intervenció en educació infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840