Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVidal Moreno, Maria
dc.contributor.otherSorribes Membrado, Susana
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2021-02-05T19:03:36Z
dc.date.available2021-02-05T19:03:36Z
dc.date.issued2020-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191756
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest treball final de grau pretén fer una aproximació als Centres d’ Acció Educativa Singular (CAES), endinsant-se en les comunitats d’ aprenentatge i coneixent els seus orígens, per mitjà de l’ aprenentatge dialògic. Per a posteriorment, descriure les fases per a construir una comunitat d’ aprenentatge i el desenvolupament d’ una de les actuacions d’ èxit educatiu, els Grups Interactius. Per realitzar aquesta investigació s’han fet observacions en una classe de segon de primària d’una escola de Castelló de la Plana coneguda com Illes Columbretes, ja que és un exemple de comunitat d’aprenentatge. Aquestes observacions han millorat les competències de l’ alumnat, la relació família-escola i la inclusió de tots aquests. Els instruments utilitzats per a la recollida de dades són l’ entrevista, on s’ han fet diferents entrevistes a professionals del centre educatiu, l’ observació, propostes de millora d’ aquests i un disseny d’ una proposta d’ intervenció degut a què no s’ ha pogut dur a terme pel COVID-19. Cal dir, que transmetre l’ educació a través d’ una metodologia basada en l’ aprenentatge dialògic i els grups interactius hi ha una gran millora de la convivència a l’ escola, accelerant l’ aprenentatge en l’ alumnat i millorant en l’ èxit acadèmic.ca_CA
dc.description.abstractThis final degree project aims to make an approach to the Centers for Singular Educational Action (CAES), delving into learning communities and knowing their origins, through dialogic learning. To describe later the phases to build a learning community and the development of one of the actions of educational success, the Interactive Groups. To carry out this research, observations have been made in a second grade class at a school in Castellón de la Plana known as Illes Columbretes, as it is an example of a learning community. These observations have improved student competencies, the family-school relationship, and the inclusion of all of them. The tools used for data collection are the interview, where different interviews have been conducted with professionals in the school, the observation, proposals for improving them and a design of a proposal for intervention due to which could not be performed by COVID-19. It must be said that transmitting education through a methodology based on dialogic learning and interactive groups there is a great improvement of coexistence in school, accelerating learning in students and improving in learning academic success.ca_CA
dc.format.extent96 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCentres d’Acció Educativa Singularca_CA
dc.subjectcomunitats d’aprenentatgeca_CA
dc.subjectaprenentatge dialògicca_CA
dc.subjectgrups interactiusca_CA
dc.subjecteducació inclusivaca_CA
dc.subjectSingular Educational Action Centersca_CA
dc.subjectlearning communitiesca_CA
dc.subjectdialogic learningca_CA
dc.subjectinteractive groupsca_CA
dc.subjectinclusive educationca_CA
dc.titleEls Grups Interactius: actuació d’èxit de les Comunitats d’Aprenentatge.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem