Proposta de tutoria entre iguals en alumnat d’infantil per a treballar l’educació emocional
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Proposta de tutoria entre iguals en alumnat d’infantil per a treballar l’educació emocionalAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Moliner Miravet, María Lidón; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball de fi de grau, de caràcter professionalitzador està dirigit al disseny d’una proposta
de tutoria entre iguals per treballar l’educació emocional amb l’alumnat del segon cicle d’infantil.
Prèviament a ... [+]
Aquest treball de fi de grau, de caràcter professionalitzador està dirigit al disseny d’una proposta
de tutoria entre iguals per treballar l’educació emocional amb l’alumnat del segon cicle d’infantil.
Prèviament a l’elaboració d’aquesta, s’aborden els fonaments teòrics que parteixen dels principis
que defensa l’educació inclusiva fins arribar al mètode d’aprenentatge cooperatiu: la tutoria entre
iguals. En aquest procés, es dona especial importància, al paper que desenvolupen els/les docents,
les famílies i l’alumnat. A més, es destaquen els avantatges i inconvenients sorgits de les aplicacions
que s’han fet d’aquest mètode fins ara. Aquest projecte acaba centrant-se en la unió del mètode
tutoria entre iguals amb l’educació emocional, on s’exposen les raons per les quals acabaria sent
una perfecta combinació. Tot seguit, es planteja la proposta que consta d’un total de deu sessions.
D’aquestes sessions, dues d’elles són de caràcter formatiu i la resta estan destinades a treballar els
cinc blocs de l’educació emocional: la consciència emocional, la regulació emocional, l’autoestima,
les habilitats socioemocionals i les habilitats de vida. Finalment, s’exposen les conclusions i
limitacions relacionades amb la proposta. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess