Mostrar el registro sencillo del ítem
El món de les neveres al terme de Morella com a recurs didàctic
dc.contributor.author | Fuster Clemente, Laura | |
dc.contributor.other | Selma, Sergi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T11:07:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-09T11:07:18Z | |
dc.date.issued | 2020-06-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190768 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Moltes voltes trobem gran quantitat d'elements patrimonials al nostre voltant i no som capaços de fixar-nos ni de prestar la suficient atenció a la gran quantitat d'informació que ens poden oferir sobre un lloc i les circumstàncies en les que vivia una societat. Aquesta proposta apropa el Patrimoni Històric a l'alumnat de Primària amb una metodologia totalment diferent a la convencional; plantejant de forma interdisciplinar un conjunt d'activitats on es tracten de forma vivencial tots els elements que envolten el món de les neveres al terme de Morella i tot el que va significar per a la seua població. Aquest treball utilitza les antigues neveres com un recurs didàctic per apropar als xiquets i xiquetes a conèixer les circumstàncies en les que vivien abans i així generar un augment en la motivació i en l'empatia cap a les persones que van viure una història determinada. S'utilitza una metodologia activa i participativa basada en l'experiència del propi alumnat, la qual fomenta la participació crítica i activa dels xiquets i les xiquetes, és a dir, la consecució d'aprenentatges significatius a partir de les pròpies vivències. L'objectiu no és que els xiquets i xiquetes memoritzen el passat, sinó que durant el procés d'ensenyament-aprenentatge siguen capaços de sentir-se identificats i mostrar empatia cap a una realitat aliena. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | patrimoni | ca_CA |
dc.subject | recurs didàctic | ca_CA |
dc.subject | treball interdisciplinar | ca_CA |
dc.subject | neveres | ca_CA |
dc.subject | empatia | ca_CA |
dc.subject | aprenentatges significatius | ca_CA |
dc.title | El món de les neveres al terme de Morella com a recurs didàctic | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840