Mostrar el registro sencillo del ítem
Anàlisi de las relaciones sociales entre iguals i com treballar-les amb l'aprenentatge cooperatiu
dc.contributor.author | Ortega Pérez, Ana | |
dc.contributor.other | Safont Claret, Rubén | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T11:43:12Z | |
dc.date.available | 2019-11-22T11:43:12Z | |
dc.date.issued | 2019-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/185146 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Fi de Grau aborda la temàtica de les relacions socials entre iguals i la importància de l’aprenentatge cooperatiu dins les aules d’un centre d’educació primària, ja que és un mètode educatiu innovador i que permet que la cooperació entre alumnes siga molt més bona respecte a l’ensenyament tradicional. En el present treball, es pot veure al detall el que ha sigut un procés pràctic d’intervenció en un centre, seguint com a base un programa de relacions socials que és fortament compatible amb uns alumnes de 3r curs de primària, al qual ens hem dirigit. És important tenir en consideració que cadascuna de les metodologies i activitats utilitzades al llarg del procés, han estat dissenyades per al benefici de l’alumnat i atenent a les necessitats que han presentat durant l’estudi de les seues relacions socials. Tot això tenint en compte diversos programes d’intervenció sociomètrics que ens han determinat el que necessitàvem per a aconseguir la hipòtesis principal. L’aprenentatge cooperatiu, és un realitat, un tipus de metodologia que ens aporta grans beneficis avui en dia a les aules i per aquesta raó, és necessari portar a terme programes que es basen en el foment d’aquest tipus d’aprenentatge. A més, la intel·ligència emocional dels nostres alumnes es pot veure afavorida per aquest tipus d’aprenentatge, ja que la seua base està en crear un clima favorable de cooperació per a ells i entre ells. | ca_CA |
dc.description.abstract | The following thesis takes up the topic of social relationships between equals and the importance of cooperative learning within the classroom of a primary school. So that, this is an innovative educational method that allows the student to be much more cooperative between them, than the traditional teaching. In this work, we can observe in detail what has been a practical process of intervention in a center, following as a base a program of social relations strongly compatible with third grade students, to which we have directed. It is important to take into consideration that each of the methodologies and activities used in the process have been designed for the benefit of the students an attending to the needs that they have presented during the study of the social relations. All this, considering several intervention programs of social relationships that have indicated what we need to get the main hypothesis. Cooperative learning is a kind of methodology that actually brings us great benefits and therefore it is necessary to carry out programs that are based on the promotion of this type of learning. In fact, the emotional intelligence of our students can be seen favoured due to this learning, because its basis is to a create a climate conductive to cooperation for them and among them. | ca_CA |
dc.format.extent | 29 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Relacions socials | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | intervenció | ca_CA |
dc.subject | programa | ca_CA |
dc.subject | necessitats | ca_CA |
dc.subject | beneficis | ca_CA |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | cooperació | ca_CA |
dc.subject | Social relationships | ca_CA |
dc.subject | cooperative learning | ca_CA |
dc.subject | intervention | ca_CA |
dc.subject | program | ca_CA |
dc.subject | needs | ca_CA |
dc.subject | benefits | ca_CA |
dc.subject | emotional intelligence | ca_CA |
dc.subject | cooperation | ca_CA |
dc.title | Anàlisi de las relaciones sociales entre iguals i com treballar-les amb l'aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840