Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorJiménez Cámara, Carlos
dc.contributor.otherSiegenthaler, Rebeca
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2019-11-13T08:57:36Z
dc.date.available2019-11-13T08:57:36Z
dc.date.issued2019-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184906
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest Treball Final de Grau és realitzar una investigació sobre quin és el nivell de formació que tenen els i les mestres que estan exercint actualment sobre les dificultats d’aprenentatge en general i, més concretament, sobre les DAM. Per a portar a terme l’estudi, s’ha comptat amb una mostra de 85 docents d’Educació Primària i Infantil, 60 dels quals eren dones i 25 eren homes. El principal instrument que s’ha emprat per a la recollida de dades ha sigut un qüestionari format per 30 ítems: 10 d’informació sociodemogràfica i 20 sobre la conceptualització, la prevalença, les causes, els problemes associats, la detecció de les DAM, els continguts, els materials, els agrupaments, les metodologies i l’atenció amb els especialistes. Per mitjà de l’extracció de resultats, es van observar diversos aspectes com que la majoria de mestres pensen que un xiquet o una xiqueta amb DAM no entorpeix el ritme de la classe i que les DAM no es manifesten de la mateixa manera en els i les estudiants que presenten aquesta dificultat. Per últim, la conclusió més destacable que s’ha extret ha sigut que els i les mestres presenten una mancança de coneixements al voltant de les DAM i de com actuar davant d’aquests casos.ca_CA
dc.description.abstractThe main aim of this End-of-Degree Project is to launch an investigation about which is the training level of teachers about learning disabilities in general and more specifically about Mathematical Learning Disabilities (MLD). In order to carry out this study, it has been counted on a sample of 85 teachers of Primary and Preschool Education, 60 of which were women and 25 were men. The principal resource that has been used to collect the data is a questionnaire consisting of 30 items: 10 of them about socio-demographic information and the other 20 about conceptualisation, prevalence, causes, associated issues, detection of MLD, contents, materials, grouping, methodologies and specialists’ assistance. By extracting the results, some aspects have been observed: the majority of the teachers think that children with MLD do not slow down the class pace and the MLD are not manifested in the same way in all the students that present this disability. Lastly, the most remarkable conclusion that has been drawn is that teachers have a lack of knowledge about MLD and about how to act before this kind of cases.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectdificultatsca_CA
dc.subjectmatemàtiquesca_CA
dc.subjectenquestaca_CA
dc.subjectresultatsca_CA
dc.subjectgràfiquesca_CA
dc.subjectdisabilitiesca_CA
dc.subjectmathematicsca_CA
dc.subjectquestionnaireca_CA
dc.subjectresultsca_CA
dc.subjectchartsca_CA
dc.titleEstudi d'opinió dels docents sobre les dificultats d'aprenentatge de les matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem