Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSánchez Enrique, Miriam
dc.contributor.otherMoliner Garcia, Odet
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2019-11-04T12:04:05Z
dc.date.available2019-11-04T12:04:05Z
dc.date.issued2019-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184731
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractMalgrat els importants avanços observats en la nostra societat en les últimes dècades en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, l'existència de desigualtats de gènere continua sent un fet. A més del fet de la intolerància que encara existeix cap a la diversitat de famílies. L'escola es converteix en una llar privilegiada en la cerca d'aquesta igualtat i d'aquesta tolerància, per aquest motiu el treball amb xiquetes i xiquets des d'edats primerenques es converteix en un assumpte fonamental per a conscienciar-los de la seva importància. L'etapa d'Educació infantil és la base per a una educació posterior responsable, ja que és en aquesta on l'alumnat adquireix les habilitats, actituds i destreses que desenvolupen al llarg de tota la seua vida. Per a això, és necessari que els centres escolars posen en marxa projectes que fomenten la coeducació amb la col·laboració de tota la comunitat educativa. Per a afavorir una educació no sexista i tolerant s'ha de formar als xiquets i xiquetes com a ciutadans crítics i reflexius sobre la societat en la qual conviuen, erradicant els estereotips i els prejudicis existents en aquesta, amb l'objectiu final de crear un món sense discriminació ni violència.ca_CA
dc.description.abstractIn spite of the important advances observed at our society at the last decades at matter of equality of opportunities among women and men, the existence of inequalities of genus continues being a fact. In addition to the fact of the intolerance that still exists to the diversity of families The school converts at a privileged home at the search of this equality and of this tolerance for this motive the work with girls and children since early ages convert at a fundamental thing for conscience him of his importance. The stage of childish Education is the base for a responsible posterior education, since it is at this where the students acquires the abilities, attitudes and artistries that develop along all his life. For this is necessary that the school centres set up projects that foster the coeducation with the collaboration of all the educational community. To favour a no sexist education and tolerating has to form at the children and girls as a critical and reflexive citizens on the society at which coexist, eradicating the stereotypes and the existent prejudices at this, with the final aim to create a world without discrimination or violence.ca_CA
dc.format.extent39 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectcoeducacióca_CA
dc.subjecteducació infantilca_CA
dc.subjectigualtatca_CA
dc.subjectsexisme i diversitat familiarca_CA
dc.subjectcoeducationca_CA
dc.subjectchildren educationca_CA
dc.subjectequalityca_CA
dc.subjectsexism and familiar diversityca_CA
dc.titleTrencant estereotips: proposta coeducativa en l'aula d'Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem