Mostrar el registro sencillo del ítem
Ana Borja: la seua història de vida
dc.contributor.author | Borja Pons, Roser | |
dc.contributor.other | Martí-Puig, Manuel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T10:43:33Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T10:43:33Z | |
dc.date.issued | 2019-07-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184519 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball que ací presente és la historia de vida d’una mestra de primer cicle d’educació infantil, anomenada: Ana Borja Garcia. En aquest treball passarem per les diverses etapes educatives de la seua vida contextualitzant-les amb la normativa educativa del moment ja que el treball s’emmarca en el temps de la dictadura franquista i la posterior transició. Com bé he dit, és una mestra de primer cicle d’educació infantil, és a dir, dels 0 a 3 anys (encara que fins els 4 mesos no solen accedir a l’escoleta, que és quan acaba la baixa per maternitat), per desgracia aquesta etapa tant important no té la mateixa repercussió en la societat ni està tan ben considerada com les posteriors, cosa que no hauria de ser així perquè és una etapa vital d’exploració, experimentació i evolució dels xiquets i xiquetes. Per portar a terme aquest treball començarem amb una xicoteta justificació explicant els motius que m’han portat a elaborar-lo, després passarem al marc teòric on farem una introducció sobre el tema a abordar a més d’una xicoteta presentació dels apartats. El primer apartat serà explicar què és una investigació tant qualitativa com quantitativa i quina diferència hi ha entre les dos, en el segon apartat passarem al concepte d’investigació bibliogràfica-narrativa on s’inclouen les històries de vida i on analitzarem el significat d’aquests termes, més avant anirem al tercer aspecte a tractar que és el d’història de vida i finalment en l’últim apartat tractarem la finalitat de la història de vida en l’educació. Després passarem a l’anàlisi dels resultats i finalment acabarem el treball amb una conclusió. | ca_CA |
dc.format.extent | 20 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | història de vida | ca_CA |
dc.subject | investigació qualitativa | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.title | Ana Borja: la seua història de vida | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840