Introduir les fraccions a l'escola mitjançant un material didàctic com és Pizzamath
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Introduir les fraccions a l'escola mitjançant un material didàctic com és PizzamathAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Alcalde Esteban, Manuel; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-06-21Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball es troba vinculat al Practicum II al CEIP Rosario Pérez de la Vall d’Uixó, al nivell de quart de Primària. El que es proposa és una nova metodologia per a l’aprenentatge de les fraccions a l’aula de ... [+]
Aquest treball es troba vinculat al Practicum II al CEIP Rosario Pérez de la Vall d’Uixó, al nivell de quart de Primària. El que es proposa és una nova metodologia per a l’aprenentatge de les fraccions a l’aula de primària, deixant enrere l’ensenyança tradicional de les matemàtiques. Per portar a terme aquesta metodologia es fa ús d’un material didàctic, Pizzamath, amb l’objectiu de què l’aprenentatge de les fraccions siga significatiu per a l’alumnat. És tracta d’un material que ens permet treballar de manera experimental i lúdica. Parteix de situacions pròximes a l’alumnat amb la finalitat d’aproximar les fraccions a la seua realitat. A més, es segueixen els principis de participació mitjançant grups cooperatius per promoure tant l’interès i la motivació com el respecte i la companyonia en l’Àrea de Matemàtiques. El treball consta d’una prova inicial, les activitats per treballar els continguts i una prova final. Veurem, amb l’ús de Pizzamath, una evolució positiva i significativa de l’alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge de les fraccions. Resultarà una tasca complexa però molt profitosa. [-]
This work is linked to the Practicum II at the CEIP Rosario Perez de la Vall de Uixó, at the level of fourth of Primary. What is proposed is a new methodology for the learning of fractions in the elementary school ... [+]
This work is linked to the Practicum II at the CEIP Rosario Perez de la Vall de Uixó, at the level of fourth of Primary. What is proposed is a new methodology for the learning of fractions in the elementary school leaving behind the traditional teaching of mathematics. To carry out this methodology, a didactic material is used, Pizzamath, with the aim that the learning of the fractions is significant for the students. It is a material that allows us to work experimentally and fun. It is based on situations close to the students in order to approximate the fractions to their reality. In addition, they follow the principles of participation through cooperative groups to promote both interest and motivation as well as respect and companionship in the area of Mathematics. The method consists of an initial test, the activities to work on the topic and a final test with the purpose of achieving the objectives. We will see, with the use of Pizzamath, a positive and significant evolution of the students in the process of teaching-learning of the fractions. It will be a complex but very beneficial task. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess