Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRequena Garrido, María del Mar
dc.contributor.otherPorta, Amparo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-10-17T10:53:15Z
dc.date.available2019-10-17T10:53:15Z
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184316
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEn l’actualitat, és possible trobar molts treballs sobre el poder transformador de la música, per aquesta raó aquesta investigació se centra en la importància d’aquest. Com es pot aconseguir que les persones travessen les seues barreres sense por? És en aquesta pregunta on la música agafa sentit: des de sempre s’ha sabut que la música és una ferramenta de transformació social i personal, de comunicació, d’integració, educativa, etc. Per què no utilitzar-la per a tombar les barreres que es presenten en l’aprenentatge? Des de fa molt, es coneix la gran importància que té la música en l’Educació Primària, però l’objectiu és mostrar, mitjançant un estudi de cas, l’efectivitat de la intervenció musical dins del Programa d’Acompanyament Escolar (PAE) al CEIP San Agustín de Castelló de la Plana. La pràctica del violí com a eina transformadora de la realitat d’un Centre d’Acció Educativa Singular.ca_CA
dc.description.abstractNowadays, it is possible to find many works on the transforming power of music, for this reason this research focuses on the importance of music. How can you get people across your barriers without fear? It is in this question that music makes sense: it has always been known that music is a tool of social and personal transformation, of communication, of integration, education, etc. Why not use it to break down the barriers that arise in learning? Since a long time ago, we know how important music is in primary education, but the objective is to show through a case study the effectiveness of the musical intervention within the the Accompaiment Program School (PAE) at the CEIP San Agustín of Castellón de la Plana. The practice of violin as a transforming tool reality of a Singular Educational Action Center.ca_CA
dc.format.extent50 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectpoder transformadorca_CA
dc.subjectaprenentatgeca_CA
dc.subjectintervenció musicalca_CA
dc.subjectpràctica del violíca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.subjecttransformation powerca_CA
dc.subjectlearningca_CA
dc.subjectmusical interventionca_CA
dc.subjectviolin practiceca_CA
dc.subjectprimary educationca_CA
dc.titleLa pràctica del violí com a eina transformadora de la realitat d’un Centre d’Acció Educativa Singularca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional