Mostrar el registro sencillo del ítem
La pràctica del violí com a eina transformadora de la realitat d’un Centre d’Acció Educativa Singular
dc.contributor.author | Requena Garrido, María del Mar | |
dc.contributor.other | Porta, Amparo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-10-17T10:53:15Z | |
dc.date.available | 2019-10-17T10:53:15Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184316 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | En l’actualitat, és possible trobar molts treballs sobre el poder transformador de la música, per aquesta raó aquesta investigació se centra en la importància d’aquest. Com es pot aconseguir que les persones travessen les seues barreres sense por? És en aquesta pregunta on la música agafa sentit: des de sempre s’ha sabut que la música és una ferramenta de transformació social i personal, de comunicació, d’integració, educativa, etc. Per què no utilitzar-la per a tombar les barreres que es presenten en l’aprenentatge? Des de fa molt, es coneix la gran importància que té la música en l’Educació Primària, però l’objectiu és mostrar, mitjançant un estudi de cas, l’efectivitat de la intervenció musical dins del Programa d’Acompanyament Escolar (PAE) al CEIP San Agustín de Castelló de la Plana. La pràctica del violí com a eina transformadora de la realitat d’un Centre d’Acció Educativa Singular. | ca_CA |
dc.description.abstract | Nowadays, it is possible to find many works on the transforming power of music, for this reason this research focuses on the importance of music. How can you get people across your barriers without fear? It is in this question that music makes sense: it has always been known that music is a tool of social and personal transformation, of communication, of integration, education, etc. Why not use it to break down the barriers that arise in learning? Since a long time ago, we know how important music is in primary education, but the objective is to show through a case study the effectiveness of the musical intervention within the the Accompaiment Program School (PAE) at the CEIP San Agustín of Castellón de la Plana. The practice of violin as a transforming tool reality of a Singular Educational Action Center. | ca_CA |
dc.format.extent | 50 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | poder transformador | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | intervenció musical | ca_CA |
dc.subject | pràctica del violí | ca_CA |
dc.subject | educació primària | ca_CA |
dc.subject | transformation power | ca_CA |
dc.subject | learning | ca_CA |
dc.subject | musical intervention | ca_CA |
dc.subject | violin practice | ca_CA |
dc.subject | primary education | ca_CA |
dc.title | La pràctica del violí com a eina transformadora de la realitat d’un Centre d’Acció Educativa Singular | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840