Piezas clave de la publicidad y de las relaciones públicas
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/183802/s161.pdf.jpg?sequence=10&isAllowed=y)
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/116486
comunitat-uji-handle3:10234/25184
comunitat-uji-handle4:10234/25185
BIBLIOMetadades
Títol
Piezas clave de la publicidad y de las relaciones públicasAutoria
Data de publicació
2019Descripció
Departament de Ciències de la Comunicació. Código de la asignatura: PU0904 - Teoría de la Publicidad
y de las Relaciones Públicas
Paraules clau / Matèries
Col·lecció
Sapientia;161ISBN
978-84-17900-25-0Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bookEditor
Publicacions de la Universitat Jaume IDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Llibres [22]
- Humanes i Socials [70]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: