Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMoles Valls, Silvia
dc.contributor.otherClemente Estevan, Rosa Ana
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.
dc.date.accessioned2019-09-10T09:52:47Z
dc.date.available2019-09-10T09:52:47Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183703
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractThis work consists in carrying out a program of interaction with peers, which will take place during the playground, and whose objective is to favor the social interaction between equals and improve the conversational skills of the protagonist and tutor students. The participants of the program are: the student protagonists, all with an ASD diagnosis; the student tutor, who have good social skills but are isolated or marginalized; and the student volunteers, who have good social skills and a good predisposition to carry out this project. This project took place over three weeks, specifically at the time of the playground. The results of this intervention are quite encouraging to continue with the work done, due to the positive evaluations of all the participants.ca_CA
dc.description.abstractEste trabajo consiste en llevar a cabo un programa de interacción con iguales, que tendrá lugar durante el patio, i cuyo objetivo es favorecer la interacción social entre iguales y mejorar las habilidades conversacionales del alumnado protagonista y tutor. Los participantes del programa son: los alumnos protagonistas, todos con un diagnóstico de Trastorno del Espectro Autista; los alumnos tutores, que cuentan con unas buenas habilidades sociales pero se encuentran aislados o marginados; y los alumnos voluntarios, que tienen unas buenas habilidades sociales y una buena predisposición para llevar a cabo este proyecto. Este proyecto tuvo lugar a lo largo de tres semanas, concretamente en el tiempo del patio. Los resultados de esta intervención son bastante alentadores para continuar con el trabajo realizado, debido a las valoraciones positivas de todos los participantes.ca_CA
dc.description.abstractAquest treball consisteix a dur a terme un programa d’interacció entre iguals, que esdevindrà durant el temps d’esbarjo, i l’objectiu del qual és afavorir la interacció social entre iguals i millorar les habilitats conversacionals de l’alumnat protagonista i tutor. Els participants d’aquest programa són: els alumnes protagonistes, tots amb un diagnòstic de Trastorn de l’Espectre Autista EA; els alumnes tutors, qui compten amb unes bones habilitats socials, però es troben aïllats o marginats; i els alumnes voluntaris, tots amb bones habilitats socials i una bona predisposició per a dur endavant aquest projecte. Aquest projecte es dugué a terme al llarg de tres setmanes, durant el temps d’esbarjo. Els resultats d’aquesta intervenció són bastant alentadors per continuar amb el treball realitzat, donades les valoracions positives de tots els participants.ca_CA
dc.format.extent41 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectIntervention with peersca_CA
dc.subjectASDca_CA
dc.subjectHigh Schoolca_CA
dc.subjectVolunteersca_CA
dc.subjectIntervención con igualesca_CA
dc.subjectTEAca_CA
dc.subjectInstitutoca_CA
dc.subjectVoluntariosca_CA
dc.subjectIntervenció amb igualsca_CA
dc.subjectInstitutca_CA
dc.subjectVoluntarisca_CA
dc.titleLa socialització entre els iguals per a alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista. Un programa d'intervenció en context.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem