Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCortés Samit, Sheila
dc.contributor.authorSanchis Gil, Maria Jesús
dc.contributor.otherTraver-Martí, Joan Andrés
dc.contributor.otherSales Ciges, Auxiliadora
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura.
dc.date.accessioned2019-09-09T08:09:06Z
dc.date.available2019-09-09T08:09:06Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183688
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractWhen there’s a will, there’s a way? Is a socio-community action project, in which work with Roma population is working. This project takes place in Castelló, and more specifically in the Sant Llorenç neighbourhood. The project’s main objective is to analyse and denounce the barriers found from the intervention with students of first of high school of the Carles Selma school, intervention carried out to motivate students to train for study and work. All this is intented to be achieved through narrative and exposition of the facts, as well as doing a reflexive analysis finally in order to conclude with the causes and effects that can cause this barriers. In the results of these work, firstly, a comparison was made between the threats, opportunities, weaknesses and personal streangths appearing throughtout the trajectory and developement, Moreover there also been barriers found depending on the type and impact caused.ca_CA
dc.description.abstract“VOLER ÉS PODER?” és un projecte d’acció sociocomunitària, en el qual es treballa amb població gitana. Aquest projecte té lloc a Castelló i, més concretament, al barri Sant Llorenç. El projecte té com a objectiu principal analitzar i denunciar les barreres trobades a partir de la intervenció amb l’alumnat de primer d’ESO (Educació Secundària Obligatòria) del centre CEIP Carles Selma del barri Sant Llorenç de Castelló. Intervenció duta a terme per a tractar de motivar a l’alumnat cap a la formació i la vida laboral. Tot açò es pretén aconseguir mitjançant la narració i exposició dels fets, així com fent una anàlisi reflexiu finalment per tal de concloure amb les causes i efectes que poden provocar aquestes barreres. Als resultats d’aquest treball, en primer lloc, s’ha fet una comparació entre les amenaces, oportunitats, debilitats i fortaleses personals aparegudes durant tota la trajectòria i desenvolupament. Per altra banda, a més, s’han classificat les barreres trobades segons el tipus i l’impacte originat.ca_CA
dc.format.extent51 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectRomaca_CA
dc.subjectInclusionca_CA
dc.subjectInterculturalityca_CA
dc.subjectBarriersca_CA
dc.subjectOrientationca_CA
dc.subjectPoblació gitanaca_CA
dc.subjectInclusióca_CA
dc.subjectInterculturalitatca_CA
dc.subjectBarreresca_CA
dc.subjectOrientacióca_CA
dc.titleVoler és poder?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional