Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8013
comunitat-uji-handle3:10234/8014
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?Author (s)
Date
2018Publisher
Societat Catalana de ComunicacióISSN
2014-0304; 2014-0444Bibliographic citation
MIQUEL SEGARRA, Susana. Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?. Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2, p. 45-65Type
info:eu-repo/semantics/articlePublisher version
http://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/viewArticle/145036Version
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Abstract
La xarxa social Twitter s’ha convertit en una eina clau per a la comunicació política. Tant partits com líders utilitzen Twitter per apropar-se d’una manera directa als ciutadans. Aquesta recerca estudia el discurs ... [+]
La xarxa social Twitter s’ha convertit en una eina clau per a la comunicació política. Tant partits com líders utilitzen Twitter per apropar-se d’una manera directa als ciutadans. Aquesta recerca estudia el discurs audiovisual emprat pels líders polítics a Twitter i, al mateix temps, analitza en quina mesura afavoreixen la interacció dels usuaris. Es tracta d’un treball de camp que analitza les característiques dels tuits amb imatges i vídeos publicats pels candidats, així com les reaccions que susciten entre els seus seguidors. Per això, en aquesta investigació es realitza una anàlisi de contingut sobre una mostra formada pels tuits emesos pels perfils dels candidats polítics principals durant la campanya electoral de les eleccions generals de 2015 a Espanya. [-]
The social network Twitter has become a major tool for political communication. Both parties and leaders turn to Twitter to approach citizens. This paper studies the audiovisual discourse used by political leaders on ... [+]
The social network Twitter has become a major tool for political communication. Both parties and leaders turn to Twitter to approach citizens. This paper studies the audiovisual discourse used by political leaders on Twitter and analyzes how they favor the interaction of users. This is a field research that analyzes the characteristics of the tweets published by the candidates that incorporate images and videos, as well as the reactions which they arouse among their followers.
To do this, this research makes a content analysis of a sample formed by the tweets issued by the profiles of the main political candidates during the campaign running up to the general elections of 2015 in Spain. [-]
Is part of
Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2Investigation project
Ministeri d’Economia i Competitivitat del Govern d’Espanya: CSO2014-52283-C2-1-PRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- COM_Articles [824]
The following license files are associated with this item: