Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEscobar Solsona, Carlos
dc.contributor.otherGonzález Darder, Francisco Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2019-01-23T10:19:03Z
dc.date.available2019-01-23T10:19:03Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180003
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball final de grau es pretén analitzar, des d'un punt de vista teòric, les diferents metodologies que s'utilitzen per a l'ensenyament de l'ortografia i quines són les possibles solucions per a millorar el rendiment de l’alumnat. Durant tota l’etapa educativa, l’ortografia ocupa un lloc important per als docents. Tot i això, els estudiants cometen un alt nombre d’errades ortogràfiques que els acompanyen al llarg de tota la seua vida. La manera amb la qual s’ensenya ortografia ha de proporcionar a l’alumne una sensació motivadora i d’utilitat. L'ensenyament que es fa a algunes escoles on es creu que per fer una còpia de les errades comeses, per exemple en un dictat, l'alumne ja sabrà escriure les paraules correctament és defectuós. Açò provoca a l'alumne una desmotivació que acaba per fer que només sàpiga escriure de forma correcta les paraules que més utilitza i acabi sense tindre una bona ortografia. Un altre factor que s’estudiarà en aquest document, és la repercussió que té la tecnologia en l’ortografia. En un món on les noves tecnologies estan a l'abast de tothom i ens ajuden en quasi totes les tasques del dia a dia, és necessari fer un incís pel que respecta a l'ensenyament ortogràfic. Els ordinadors ens ajuden a escriure correctament, però aquesta ajuda ens pot perjudicar a l’hora de transcriure un text a un full si no tenim la certesa de que estem escrivint bé cadascuna de les paraules. Les tecnologies de missatgeria instantània també fan que s’acabi escrivint amb abreviacions o amb un llenguatge inapropiat, les quals coses poden acabar interferint amb l’escriptura de documents formals. Un altre aspecte que es tractarà en aquest treball final de grau serà l'avaluació de l'ortografia i l’anàlisi sobre quines activitats són les més adequades per a que els alumnes acabin la primària amb un bon nivell ortogràfic.ca_CA
dc.format.extent23 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectOrtografiaca_CA
dc.subjectensenyamentca_CA
dc.subjecttecnologiaca_CA
dc.subjectavaluacióca_CA
dc.subjectactivitatsca_CA
dc.titleLa didàctica de l'ortografía: un repte per als docentsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND