Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGómez López, Javier
dc.contributor.otherOrtí Ferreres, Joan
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-12-17T14:28:09Z
dc.date.available2018-12-17T14:28:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/178178
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractLa següent recerca d’informació està vinculada a l'àrea de l’expressió corporal en l'Educació Infantil: capacitats perceptiu motrius (Coordinació i Equilibri).En aquesta investigació hem tractat de conèixer el grau de desenvolupament en Infantil pel que fa a l’equilibri i la coordinació i experimentar un pla de treball per valorar si hi ha una millora en el desenvolupament. Així doncs,s’ha passat un test a tot l’alumnat per establir el seu nivell i el punt de partida. Posteriorment, es realitzaren sessions amb l’alumnat per treballar coordinació i l’equilibri. Amb aquestes dades tornàrem a passar el test d’inici per comprovar l’evolució i eficàcia de la intervenció realitzada. Desprès de triangular la informació obtinguda es pot concloure que les sessions han donat com a resultat una millora en les capacitats mesurades en contraposició al treball fet fins ara amb ells a l’escola. Per tant, la hipòtesi de partida ha sigut validada amb l’experiència realitzada.ca_CA
dc.description.abstractThe following research is linked to the area of corporal expression in childhood education:perceptual motor capacities(Coordination and Balance).In this research we wanted to know current balance and coordination development level in childhood education and to evaluate i fit improves thanks to a specific workplan. A preliminar test was done by students in order to know their starting point. Afterwards, many work activities were done by students in order to train balance anc coordination.When all sessions were finished,data from before and after activities was compared in order to check eficiency of these sessions. After analysing all data obtained we can affirm that these activities have improved all measured capacities in comparison with work done by the students in their day by day at school,Therefore,starting hipothesis has been validated thanks to this experience.ca_CA
dc.format.extent45 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectCapacitats perceptiu motriusca_CA
dc.subjectcoordinacióca_CA
dc.subjectequilibrica_CA
dc.subjectinfantilca_CA
dc.subjectPerceptual motor capacitiesca_CA
dc.subjectcoordinationca_CA
dc.subjectbalanceca_CA
dc.subjectChilhood Educationca_CA
dc.titleLa coordianció i l'equilibri a l'Educació Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem