Mostrar el registro sencillo del ítem
La coordianció i l'equilibri a l'Educació Infantil
dc.contributor.author | Gómez López, Javier | |
dc.contributor.other | Ortí Ferreres, Joan | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T14:28:09Z | |
dc.date.available | 2018-12-17T14:28:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178178 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | La següent recerca d’informació està vinculada a l'àrea de l’expressió corporal en l'Educació Infantil: capacitats perceptiu motrius (Coordinació i Equilibri).En aquesta investigació hem tractat de conèixer el grau de desenvolupament en Infantil pel que fa a l’equilibri i la coordinació i experimentar un pla de treball per valorar si hi ha una millora en el desenvolupament. Així doncs,s’ha passat un test a tot l’alumnat per establir el seu nivell i el punt de partida. Posteriorment, es realitzaren sessions amb l’alumnat per treballar coordinació i l’equilibri. Amb aquestes dades tornàrem a passar el test d’inici per comprovar l’evolució i eficàcia de la intervenció realitzada. Desprès de triangular la informació obtinguda es pot concloure que les sessions han donat com a resultat una millora en les capacitats mesurades en contraposició al treball fet fins ara amb ells a l’escola. Per tant, la hipòtesi de partida ha sigut validada amb l’experiència realitzada. | ca_CA |
dc.description.abstract | The following research is linked to the area of corporal expression in childhood education:perceptual motor capacities(Coordination and Balance).In this research we wanted to know current balance and coordination development level in childhood education and to evaluate i fit improves thanks to a specific workplan. A preliminar test was done by students in order to know their starting point. Afterwards, many work activities were done by students in order to train balance anc coordination.When all sessions were finished,data from before and after activities was compared in order to check eficiency of these sessions. After analysing all data obtained we can affirm that these activities have improved all measured capacities in comparison with work done by the students in their day by day at school,Therefore,starting hipothesis has been validated thanks to this experience. | ca_CA |
dc.format.extent | 45 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Capacitats perceptiu motrius | ca_CA |
dc.subject | coordinació | ca_CA |
dc.subject | equilibri | ca_CA |
dc.subject | infantil | ca_CA |
dc.subject | Perceptual motor capacities | ca_CA |
dc.subject | coordination | ca_CA |
dc.subject | balance | ca_CA |
dc.subject | Chilhood Education | ca_CA |
dc.title | La coordianció i l'equilibri a l'Educació Infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840