Mostrar el registro sencillo del ítem
Cuidem el Delta de l'Ebre
dc.contributor.author | Galera Anguera, Andrea | |
dc.contributor.other | Marco Ibáñez, Manuel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-13T14:10:05Z | |
dc.date.available | 2018-12-13T14:10:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178106 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball de final de grau, es parla de l’important que és tenir cura del medi ambient, de la importància que té el Delta de l’Ebre com ecosistema i de la importància que té la col·laboració i participació de les famílies a l’escola per als infants. Tots aquests conceptes es pretenen treballar, a partir d’unes activitats, a l’etapa infantil, ja que existeix una necessitat que des de petits es tingui en compte la natura i l’entorn. El tema s’acota al problema que està sofrint el Delta de l’Ebre, ja que està en perill perquè està en un procés de regressió, la qual cosa pot provocar que molt d’aquest hàbitat i pobles del voltant puguin desaparèixer. És per això, que ha sorgit la necessitat de traslladar aquest problema a una aula d’infantil, per conscienciar als més petits de les conseqüències que poden sorgir per no cuidar el medi ambient. Les activitats que es porten a terme en aquesta intervenció tracten en conèixer aspectes i característiques importants sobre el Delta de l’Ebre, fent, en tot moment, partícips als nens i nenes utilitzant com a fil conductor, la història d’uns pirates que vénen a visitar el Delta de l’Ebre. A més a més, per fer partícips a les famílies en aquesta intervenció es fa una sortida tots junts al mateix Delta de l’Ebre. Gràcies als bons resultats de les sessions plantejades per treballar el Delta de l’Ebre, s’han aconseguit superar els objectius planificats | ca_CA |
dc.description.abstract | In this final project of the degree, we talk about the importance of taking care of the environment, about the importance which the Delta de l’Ebre has as an ecosystem and about the importance that the participation and collaboration of the school families have on children. All of these concepts are going to be developed through some activities, in the kindergarten ages, since there is a necessity that those children take good care of nature and their surroundings from an early age. The theme goes around the problem which the Delta de l’Ebre is suffering, since is in danger because it’s in a regression process, which could cause that much of its habitat and surrounding villages end up disappearing. It’s for this reason that the necessity to move this problem to the children’s class has come up. In order to raise awareness to the youngest kids about the consequences that can appear if we don’t take care of the environment. The activities that take place in this intervention are about knowing important characteristics and aspects of the Delta de l’Ebre, involving, all the time, the children. This is done through a story of some pirates that come visit the Delta de l’Ebre. Furthermore, in order to make the families part of this intervention, there is a joined excursion to the Delta de l’Ebre. Thanks to the good results of the planned sessions to work at the Delta de l’Ebre, we have been able to overcome the planned objectives. | ca_CA |
dc.format.extent | 54 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Medi ambient | ca_CA |
dc.subject | Delta de l’Ebre | ca_CA |
dc.subject | procés de regressió | ca_CA |
dc.subject | col·laboració i participació de les famílies | ca_CA |
dc.subject | etapa infantil | ca_CA |
dc.subject | Environment | ca_CA |
dc.subject | Delta de l’Ebre | ca_CA |
dc.subject | regression process | ca_CA |
dc.subject | collaboration and participation of the families | ca_CA |
dc.subject | kindergarten stages | ca_CA |
dc.title | Cuidem el Delta de l'Ebre | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840