Mostrar el registro sencillo del ítem
Sistema de comunicació augmentatiu per millorar la comunicació i la convivència a l'aula intercultural
dc.contributor.author | Blázquez Sancho, Selene | |
dc.contributor.other | Palomero Piquer, Begoña | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-12T10:10:08Z | |
dc.date.available | 2018-12-12T10:10:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178030 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Enfront de la interculturalitat que presenta el CEIP La Mola, la present investigació té com a objectiu millorar la comunicació i la convivència d’una aula intercultural d’aquest centre en la qual s’ha detectat una necessitat. Per tal d’aconseguir aquest es treballaran rutines, joc, emocions i resolució de conflictes amb material d’ARASAAC (reforç visual amb pictogrames). Es porta a terme a través de tasques actives i participatives per tal que hi hagi un aprenentatge significatiu en l’alumnat. L’alumnat haurà de ser capaç de desenvolupar una intenció comunicativa, que gràcies als reforços verbals, originarà una articulació dels sons i per consegüent, un augment del vocabulari. Totes aquestes contribuiran a la millora de la comunicació entre el grup d’iguals, i al seu torn, la convivència d’aquests a l’aula | ca_CA |
dc.description.abstract | Due to the cultural diversity of CEIP La Mola has, the aim of the present research is to improve the communication and coexistence of an intercultural classroom in this school where a need has been detected. In order to achieve this goal, we are going to work routines, games, emotions and conflict resolution with students using ARASAAC material (visual reinforcement with pictograms). This will be carry out through active and participatory tasks to be able to reach significant learning in students. They must be able to develop a communicative intention and we will reinforce it verbally. Because of this reinforcement, they will learn to articulate sounds and this will increase their vocabulary. All of these will contribute to improve the communication between the group and in consequence, their coexistence in the classroo | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | interculturalitat | ca_CA |
dc.subject | pictogrames | ca_CA |
dc.subject | comunicació | ca_CA |
dc.subject | convivència | ca_CA |
dc.subject | education | ca_CA |
dc.subject | interculturality | ca_CA |
dc.subject | pictograms | ca_CA |
dc.subject | communication | ca_CA |
dc.subject | coexistence | ca_CA |
dc.title | Sistema de comunicació augmentatiu per millorar la comunicació i la convivència a l'aula intercultural | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840