Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBercet Verge, Ana Belén
dc.contributor.otherAparici Martí, Joaquín
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-12-10T12:12:18Z
dc.date.available2018-12-10T12:12:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177977
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractUn parc infantil buit durant una tarda solejada i comentaris de xiquets i xiquetes de cinc anys l’endemà, sobre la quantitat d’hores que passen davant del televisor amb jocs de matar que tenen per a les videoconsoles, van despertar la meua preocupació. Aquests fets van ser suficients per a sentir la necessitat de crear activitats alternatives a les que la majoria d’infants d’avui dia estan acostumats a fer durant el seu temps lliure. Per iniciar el projecte vaig partir de la següent idea: si els xiquets i xiquetes coneixen altres formes de passar-s’ho bé, potser les introduiran al seu dia a dia, canviant un poc la rutina del joc individual davant d’una pantalla. A més a més, si aquestes activitats poden aportar l’aprenentatge de valors, estratègies, tècniques, habilitats socials, vocabulari i la possibilitat de passar més temps amb la família, serien ideals. Un exemple en són les activitats culturals, ja que representen una alternativa que aporta molts beneficis als infants. Per aquesta raó, i la baixa oferta que n’hi havia a Rossell, vaig decidir realitzar tres tallers de contacontes destinats als xiquets i xiquetes de P5 del poble. Cada dia vam treballar un valor mitjançant contes, ja que són un recurs que els ajuda a entendre i aprendre de forma divertida aspectes complexos. Després de realitzar les activitats i avaluar els resultats, vaig confirmar que estava superada la xifra estipulada, prèviament, per donar per superat el projecte. Tot i que, com al final de cada projecte, em van sorgir noves idees i possibles modificacions, considero que les activitats culturals proposades, a llarg termini, beneficiarien els infants tant en la cerca de la personalitat com en el desenvolupament d’habilitats. Seria interessant continuar amb el projecte.ca_CA
dc.description.abstractAn empty playground during a sunny afternoon and some comments from five years old children the following day, about the large number of hours they pass in front of the TV killing games of the game console, woke up my concern. These facts were enough to feel the need to create alternative activities that many boys and girls of today used to do during their free time. To begin the project, I started with the following idea: if children knew another ways to enjoy their free time, they would introduce them into their daily life. In addition, these activities can contribute to the learning of principles, strategies, techniques, social skills and vocabulary. Besides, they will bring the change to spend more time with their families. They would be ideal. An example could be to plan cultural activities, because they represent an alternative which would be beneficial for children. Having in mind this opportunity and the few cultural that Rossell offers, I decided to addressed to five years-old children of the town. I decided to do three tales workshop destined to P5 children of the town. Every day we worked a value through tales, as they are a resource which helps boys and girls to understand the world in a funny way. Once all the activities are finished and the results evaluated, I confirmed that the stipulated percentage number to consider the project successful was overpassed. Although, as the end of the project arrived, new ideas and possible modifications emerge; I consider that the cultural activities, in the long run, will benefit children with their personality research and their abilities development. It would be really challenging to continue with the project.ca_CA
dc.format.extent29 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectactivitats alternativesca_CA
dc.subjecttemps lliureca_CA
dc.subjectaprenentatgeca_CA
dc.subjectactivitats culturals i tallersca_CA
dc.subjectalternative activitiesca_CA
dc.subjectfree timeca_CA
dc.subjectlearningca_CA
dc.subjectlearningca_CA
dc.subjectcultural activities and workshopsca_CA
dc.titleTallers de contacontes: una proposta lúdica i educativa infantil, alternativa a les formes de recreació actualsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA