Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBel Verge, Melanie
dc.contributor.otherEsteve-Mon, Francesc M.
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-12-10T11:30:49Z
dc.date.available2018-12-10T11:30:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177970
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractD'uns anys cap aquí, les noves tecnologies estan jugant un paper molt important dintre de les aules com a eina per a utilitzar en el procés d'ensenyament - aprenentatge. Aquestes afavoreixen la motivació i participació dels infants a l'hora de realitzar qualsevol activitat, a banda d'introduir-los amb la programació. En concret, aquest document ens mostra l’experiència del "Bee-Bot", un robot educatiu adient per a les aules d'Infantil per la seva fàcil utilització i font d'aprenentatge. La robòtica educativa dóna la possibilitat de treballar la programació de l’aula al mateix temps que adquireixen nous coneixements lligats als objectius del currículum. A més, proporciona aprenentatge a partir de la manipulació i experimentació lliure. L'objectiu principal que es vol aconseguir és la introducció de la robòtica educativa dintre de l'aula a partir de la intervenció duta a terme amb un "Bee-Bot". Aquest objectiu neix per a analitzar els possibles usos de la robòtica educativa, crear activitats i observar els resultats educatius que proporciona un “Bee-Bot”. Així doncs, la planificació de les activitats han estat pensades per a 15 alumnes compresos entre els cursos de I-3, I-4 i I-5. A través de les diferents sessions, s'han extret resultats observant quina ha estat la motivació, participació, clima de l'aula i l'ús del "BeeBot". Els instruments essencials per avaluar la posada en pràctica d'aquesta programació són les escales d'estimació i l'observació directa que amb l'ajuda de gravacions de veu, s'ha intentat fer un recull d'expressions dels infants durant la pràctica. El "Bee-Bot" és un recurs molt adient per a dur a l'aula i s’ha pogut observar que durant la posada en acció, els infants estan molt atents al funcionament i motivats per veure què pot fer i què passa cada vegada que premen el botó d'inici.ca_CA
dc.description.abstractNew technologies are playing a very important role in the classroom as a tool to use in the teaching-learning process for a few years now. These favor the motivation and participation of students when doing any activity, as well as introducing them with the programming. In particular, the following study shows the experience of the so called "Bee-Bot", an educational robot adapted for the children's classrooms because of its easy use and great source of learning. Educational robotics gives the possibility to work on classroom programming while acquiring new knowledge linked to the objectives of the curriculum. In addition, it provides learning from free manipulation and experimentation. The main objective of the study is to make an introduction of educational robotics within the classroom after the intervention carried out with the "Bee-Bot". The goale is to analyze the possible uses of educational robotics, create activities and observe the educational results that the "BeeBot" provides. Therefore, the planning of the activities has been designed for 15 students between the courses of I-3, I-4 and I-5. Throughout the sessions, results were extracted, observing the motivation, participation, classroom climate and the use of "Bee-Bot". The essential instruments to evaluate the implementation of this programming are the scales of estimation and the direct observation with the help of voice recordings. This last one has been tried to make a collection of expressions of the children during the practice. The "Bee-Bot" is a very suitable resource to take to the classroom and it has been observed that during putting into action, children are very attentive to the operation and motivated to see what they can do and what happens every time which press the start button.ca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectnoves tecnologiesca_CA
dc.subjectrobòtica educativaca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjectparticipació i “Bee-Bot”ca_CA
dc.subjectnew technologiesca_CA
dc.subjecteducational roboticsca_CA
dc.subjectmotivationca_CA
dc.subjectparticipation and "Bee-Bot"ca_CA
dc.titleLa robòtica educativa a l’aula d’infantil: Aprenentatge i desenvolupament de competències amb un “Bee-Bot”ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA