Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBacas Monferrer, Laia
dc.contributor.otherCorchado Badía, Juan Miguel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-12-10T10:12:47Z
dc.date.available2018-12-10T10:12:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177959
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractAquest treball de final de grau tracta d’esbrinar quins són els motius pels quals les famílies no participen suficientment a l’escola, donant importància als beneficis que té aquesta participació per als nens i nenes basant-me amb diferents autors. A més, també conèixer quina és la vertadera relació que tenen les escoles i les famílies per poder reflexionar quina és la participació que aporta beneficis reals. També analitzar el que han anat dient les diferents lleis educatives durant els últims 50 anys sobre la participació de la família a l’escola, i veure si realment aquesta participació és coneguda per les famílies i mestres i si la porten a terme a través de qüestionaris realitzats. Per últim, aquest treball dóna unes propostes de millora a diferents nivells que podrien aplicar-se perquè aquesta relació escola i família tingués una participació òptima entre els dos àmbitsca_CA
dc.description.abstractThis final work tries to find out what are the reasons why families don’t participate sufficiently in the school, giving importance to the benefits that you have this participation for children and young people based on with different authors. In addition, we also know the true relationships that have schools and families in order to reflect what the participation that brings real benefits is. Also analyze what they have been saying the different educational laws over the past 50 years about the participation of the family in the school, and see if this participation is known for families and teachers and if carried out through questionnaires carried out. Finally, this study gives some proposals of improvement at different levels that could apply for this relationship school and family had optimum participation between the two areas.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectfamíliesca_CA
dc.subjectparticipacióca_CA
dc.subjectescolaca_CA
dc.subjectrelació escola-famíliaca_CA
dc.subjectfamiliesca_CA
dc.subjectparticipationca_CA
dc.subjectschoolca_CA
dc.subjectschool-family relationshipca_CA
dc.titleLa relació de l'escola i la famíliaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem