Mostrar el registro sencillo del ítem
La relació de l'escola i la família
dc.contributor.author | Bacas Monferrer, Laia | |
dc.contributor.other | Corchado Badía, Juan Miguel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T10:12:47Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T10:12:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177959 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball de final de grau tracta d’esbrinar quins són els motius pels quals les famílies no participen suficientment a l’escola, donant importància als beneficis que té aquesta participació per als nens i nenes basant-me amb diferents autors. A més, també conèixer quina és la vertadera relació que tenen les escoles i les famílies per poder reflexionar quina és la participació que aporta beneficis reals. També analitzar el que han anat dient les diferents lleis educatives durant els últims 50 anys sobre la participació de la família a l’escola, i veure si realment aquesta participació és coneguda per les famílies i mestres i si la porten a terme a través de qüestionaris realitzats. Per últim, aquest treball dóna unes propostes de millora a diferents nivells que podrien aplicar-se perquè aquesta relació escola i família tingués una participació òptima entre els dos àmbits | ca_CA |
dc.description.abstract | This final work tries to find out what are the reasons why families don’t participate sufficiently in the school, giving importance to the benefits that you have this participation for children and young people based on with different authors. In addition, we also know the true relationships that have schools and families in order to reflect what the participation that brings real benefits is. Also analyze what they have been saying the different educational laws over the past 50 years about the participation of the family in the school, and see if this participation is known for families and teachers and if carried out through questionnaires carried out. Finally, this study gives some proposals of improvement at different levels that could apply for this relationship school and family had optimum participation between the two areas. | ca_CA |
dc.format.extent | 21 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | famílies | ca_CA |
dc.subject | participació | ca_CA |
dc.subject | escola | ca_CA |
dc.subject | relació escola-família | ca_CA |
dc.subject | families | ca_CA |
dc.subject | participation | ca_CA |
dc.subject | school | ca_CA |
dc.subject | school-family relationship | ca_CA |
dc.title | La relació de l'escola i la família | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1154]
MI1040; MI1840