Mostrar el registro sencillo del ítem
L'orquestra escolar: espai ideal per al treball de l'educació en valors
dc.contributor.author | Vallés Clausell, Laura | |
dc.contributor.other | Peñalver Vilar, José María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T11:00:42Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T11:00:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177905 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Un desenvolupament integral és fonamental en les persones i l'educació escolar ha de permetre aquest procés, per la qual cosa és imprescindible introduir en els centres escolars una educació en valors conjunta al currículum obligatori. Una bona aposta per a treballar l'educació en valors és a través de l'àrea de música i, més en concret dins una agrupació musical. En aquest treball de final de grau es pretén realitzar una proposta de millora al projecte d'innovació de L'orquestra Escolar del CEIP Cervantes de Vila-Real, perquè els alumnes treballen l'educació en valors a través de la música. L'orquestra Escolar és una activitat extraescolar en la qual el mestre de música dirigeix a un grup format per 28 alumnes de cinqué i sisé de primària. El conjunt instrumental està format amb els instruments que es troben dins de l'aula de música i altres instruments que incorporen els alumnes que són músics fora del centre escolar. La finalitat del projecte és posar en pràctica tot el bagatge de coneixements musicals, que els alumnes han assolit al llarg de l'educació primària i mostrar tot el treball realitzat al final de curs amb diverses actuacions. Per tant, en aquest treball per a realitzar la proposta de millora, s'exposaran una sèrie de pautes i estratègies metodològiques que es poden realitzar al llarg del funcionament del projecte per tal d'augmentar el treball de l'educació en valors de forma implícita. | ca_CA |
dc.description.abstract | An integral development is fundamental in people and school education must allow this process, so it is essential to introduce a education in values along with the compulsory curriculum in schools. A good bet for education in values is through the music area and, more specifically, in a musical group. In this end-of-grade project, it is intended to make an improvement proposal of the innovation project of the School Orchestra of the CEIP Cervantes from Vila-Real is intended for students to work education in values through music. The School Orchestra is an extracurricular activity in which the music teacher directs a group consisting of 28 students of fifth and sixth of primary school. The instrumental ensemble is made up of instruments that are found in the music classroom and other instruments that incorporate students who are musicians outside the school. The purpose of the project is to put into practice all the baggage of musical knowledge that students have achieved throughout primary education and show all the work done at the end of the course with various performance. Therefore, in this work to carry out the improvement proposal, a series of guidelines and methodological strategies that can be performed throughout the operation of the project will be presented in order to increase implicitly the work of education in values | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació primària | ca_CA |
dc.subject | didàctica de la música | ca_CA |
dc.subject | educació en valors | ca_CA |
dc.subject | orquestra escolar | ca_CA |
dc.subject | Primary education | ca_CA |
dc.subject | didactic of music | ca_CA |
dc.subject | school orchestra | ca_CA |
dc.subject | eduction in values | ca_CA |
dc.title | L'orquestra escolar: espai ideal per al treball de l'educació en valors | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840