Mostrar el registro sencillo del ítem
Les eixides escolars com a recurs didàctic. Geografia urbana i entorn natural de la Vall d'Uixó
dc.contributor.author | Sàez Nebot, Pau | |
dc.contributor.other | Gil Noé, José Vicente | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T15:07:51Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T15:07:51Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177662 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Com ja s’indica al títol, aquest treball tracta sobre itineraris didàctics (eixides escolars) aplicats a l’ensenyament de la Geografia, i queda estructurat al voltant de dos eixides de camp. El punt de partida és el Currículum de Primària de les Ciències Socials. En concret, es treballen principalment els continguts relacionats amb la Geografia: treball amb mapes i plànols, treball d’orientació, elements del relleu...; encara que al llarg del projecte es treballen altres continguts relacionats amb aspectes tant de les Ciències Socials com de les Ciències Naturals, així com del Currículum de Llengües i Educació Plàstica. Aquest projecte se desenvolupa a partir de dos centres d’ interès: - Ruta urbana per La Vall d’Uixó - Ruta per l’entorn natural de La Vall d’Uixó Caldria remarcar que aquest TFG ha estat elaborat durant la meu estància en el CEIP Eleuterio Pérez de La Vall d’Uixó, realitzant el practicum II. Per aquest motiu,s’enfoca cap a la modalitat de TFG professionalitzador, en concret a la creació d’un material didàctic innovador i útil per a la Comunitat Educativa en general i per als alumnes i docents del Col·legi Eleuterio Pérez i de la resta d’escoles de La Vall d’Uixó en particular.La idea és relacionar alguns aspectes dela meua població, i treballar-los a primària,basant-me en la normativa i en les programacions i llibres corresponents.El projecte es distribueix en 8 sessions en total, les 4 primeres al voltant de la ruta urbana per la ciutat i les altres 5 sessions al voltant de la ruta per l’entorn natural.Al final del desenvolupament de les sessions, plantege l’avaluació dels alumnes. Per a la ruta natural s’elabora un Quadern de Camp. El tipus d'aprenentatge que s’aplicaés un aprenentatge cooperatiu, on els alumnes treballen en equip, descobreixen coses junts i s'ajuden els uns als altres. | ca_CA |
dc.format.extent | 50 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | geografia | ca_CA |
dc.subject | eixides escolars | ca_CA |
dc.subject | àmbit local | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | quadern de camp | ca_CA |
dc.title | Les eixides escolars com a recurs didàctic. Geografia urbana i entorn natural de la Vall d'Uixó | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840