Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMonfort Monfort, Caterina
dc.contributor.otherSales Ciges, Auxiliadora
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-11-16T12:56:39Z
dc.date.available2018-11-16T12:56:39Z
dc.date.issued2018-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177540
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW021. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractThe school opening to the community is considered essential in order to cover its social needs and to favour its democratization. This study, carried out in an Associated Rural School (CRA), is intended to find out what the perception of the community about a Service Learning (ApS) project is to improve the school and also to know about their participation in it. It is a qualitative case study that collects the vision of two mothers, the tutor, the councilor of education, the students of the sixth form class, a neighbor and two students of the Universitat Jaume I (UJI), through the technique of the interview, the observation and documentary analysis. The results show discrepancies between the ApS methodology and a more traditional one and a minor participation of the educational community. In conclusion, the ability of the ApS to link the school with organized agents of the territory is confirmed, as long as the school has a school culture of openness to the communityca_CA
dc.description.abstractL’obertura de l’escola a la comunitat educativa es considera essencial per a poder cobrir les necessitats socials que aquesta té i per afavorir la seua democratització. En aquest estudi, realitzat a l’aula de sisè d’un dels dos aularis d’un Col·legi Rural Agrupat (CRA), es pretén conèixer quina és la percepció de la comunitat envers un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) de millora de l’escola que es du a terme a la classe i respecte la seua participació dins del mateix. Es tracta d’un estudi de cas qualitatiu que arreplega la visió de dos mares, la tutora, la regidora d’educació, l’alumnat de l’aula de sisè, una veïna i dos alumnes de la UJI, a través de la tècnica de l’entrevista, l’observació i l’anàlisi documental. Els resultats mostren discrepàncies entre la metodologia de l’ApS i una més tradicional i una participació secundària de la comunitat educativa. Com a conclusió, es confirma la capacitat de l’ApS per a vincular l’escola amb agents organitzats del territori, sempre i quan l’escola tinga una cultura escolar d’obertura a la comunitat.ca_CA
dc.format.extent18 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectService Learningca_CA
dc.subjectSchool-community relationshipca_CA
dc.subjectCommunity participationca_CA
dc.subjectAprenentatge Serveica_CA
dc.subjectRelació escola-comunitatca_CA
dc.subjectParticipació comunitàriaca_CA
dc.titleVinculant-se al territori: l’aps i la participació comunitària. estudi de cas en una escola ruralca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional