Aprenentatge basat en projectes: una proposta per a l'ensenyament de llengües en secundària
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/111361
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Aprenentatge basat en projectes: una proposta per a l'ensenyament de llengües en secundàriaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Sanz-Gil, Mercedes; Universitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures EuropeesData de publicació
2018-06-26Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest treball tractem dos problemes de l'actualitat educativa. Per una banda, la desmotivació de l'alumnat; ja que els estudiants, cada vegada, els sembla més dur i avorrit anar a l'escola. I, per l'altra, la falta ... [+]
En aquest treball tractem dos problemes de l'actualitat educativa. Per una banda, la desmotivació de l'alumnat; ja que els estudiants, cada vegada, els sembla més dur i avorrit anar a l'escola. I, per l'altra, la falta de retenció de coneixements que, en general, predomina entre l'alumnat.
A través d'aquest treball final de màster analitzem l'aprenentatge basat en projectes (ABP) i com aquesta metodologia pot millorar la pràctica educativa. Per a poder-ho dur a terme, partim d'una base teòrica per analitzar l'ABP i, finalment, en presentem dos exemples pràctics des de la matèria de Valencià Llengua i Literatura. Aquests dos projectes d’ABP que proposem des de Valencià segueixen un tractament integrat de llengües (TIL) i un tractament integrat de llengües i continguts (TILC) i estan pensats per a l’alumnat de secundària de 2n i 3r d’ESO respectivament. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2016/2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: