Mostrar el registro sencillo del ítem
L'hort escolar com a recurs educatiu en l'etapa d'Educació Primaria
dc.contributor.author | Arzo Losilla, Mar | |
dc.contributor.other | Monferrer Sales, Lidón | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T11:52:02Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T11:52:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/175741 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El Treball de Final de Grau sobre l’hort escolar es deu a la importància que té el medi ambient a les nostres vides. La utilització d’aquest com a recurs educatiu en Educació Primària permetrà als i les alumnes treballar diversos continguts curriculars mitjançant l’aprenentatge per descobriment, experimentació i manipulació. A més, treballar l’Educació Ambiental des d’aquesta nova perspectiva, els proporcionarà les actituds necessàries per valorar i respectar el medi ambient i els servirà d’estímul per continuar aprenent. Així doncs, el principal objectiu d’aquest projecte és permetre als xiquets i xiquetes apropar-se i conèixer de primera mà la natura, comprendre els beneficis que aquesta ens aporta diàriament i fomentar l’aprenentatge cooperatiu i el treball en equip aplicant una metodologia basada en l’aprenentatge significatiu i constructiu, on els alumnes siguin els protagonistes del seu procés d’ensenyança i d’aprenentatge. Mitjançant l’elaboració de la fonamentació teòrica a partir de la recerca bibliogràfica i a través de l’anàlisi de diferents articles basats en estudis sobre l’Educació Ambiental i els horts escolars i quina és la seua aplicació al món educatiu, podem extraure la conclusió que els resultats obtinguts són satisfactoris i motivadors per realitzar aquest projecte i traure’l endavant. Aquest possibilitarà l’adquisició de noves habilitats necessàries per dissenyar, planificar i avaluar l’aprenentatge dels i les alumnes i reflexionar sobre les pràctiques d’aula i de quina manera es poden innovar i així poder arribar a les conclusions finals del treball, que ens permetran fer una anàlisi més a fons del tema a tractar. | ca_CA |
dc.format.extent | 43 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Hort escolar | ca_CA |
dc.subject | recurs | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | Educació Ambiental | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.title | L'hort escolar com a recurs educatiu en l'etapa d'Educació Primaria | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840