Plan de marketing. Lanzamiento de un nuevo servicio orientado al turismo activo en la provincia de Castellón
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/97764
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Plan de marketing. Lanzamiento de un nuevo servicio orientado al turismo activo en la provincia de CastellónAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Llorens Monzonís, Jaume; Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2017Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Turisme. Codi: TU0944. Curs acadèmic: 2016-2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
- Grau en Turisme [338]