Mostrar el registro sencillo del ítem
Perquè junts aprenem millor: influència de la tutoria entre iguals en la competència lectora
dc.contributor.author | Canós Julià, Alejandra | |
dc.contributor.other | Benet-Gil, Alicia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T10:24:43Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T10:24:43Z | |
dc.date.issued | 2017-07-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/172489 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | |
dc.description.abstract | En aquest treball indaguem sobre els efectes de la tutoria entre iguals, un mètode de l’aprenentatge cooperatiu. Per a portar-lo a terme hem realitzat un estudi en el que es pretén comprovar l’efecte d’aquesta tècnica sobre la variable competència lectora, més concretament, sobre la velocitat i la comprensió lectora. L’objectiu d’aquest treball és determinar l’existència de millores en la velocitat i comprensió lectora després de la posta en marxa de la tècnica. Amb la finalitat de donar resposta a l’objectiu a aconseguir, hem dissenyat una proposta didàctica basat en el programa Llegim en Parella, del GRAI (Grup de Recerca sobre l’Aprenentatge entre Iguals) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest estudi s’ha dut a terme al CEIP Rosario Pérez de la Vall d’Uixó i han participat els 25 alumnes de 3er B. Després d’analitzar les dades obtingudes en un pre-test i post-test de velocitat i comprensió lectora, s’observen millories en la velocitat i comprensió lectora de l’alumnat que ha participat, tant dels tutors com dels tutorats | ca_CA |
dc.format.extent | 21 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | tutoria entre iguals | ca_CA |
dc.subject | velocitat lectora | ca_CA |
dc.subject | comprensió lectora | ca_CA |
dc.title | Perquè junts aprenem millor: influència de la tutoria entre iguals en la competència lectora | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840