Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFolguerà Falcó, Àngela
dc.contributor.otherGarcía Flor, Joaquín
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-11T13:30:03Z
dc.date.available2018-01-11T13:30:03Z
dc.date.issued2017-09-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/171759
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEarly Intervention in children is based on the fact that discovering the signs that can anticipate a future problem and acting on them can prevent their consequences or, at least, dilute their weight and stop them from influencing the development of the children. To do this, we have to understand how people develop and, above all, how their environment influences this development. In order to understand the influence of the environment, it is essential to know how to get information and integrate the environment through the senses, that is, how Sensory Integration happens. Sensory Integration is the act of organizing the sensations for its use, and its correct development is essential to properly manage the information received from the environment. In this work we review the terms of Early Intervention and Sensory Integration. The aim is to verify the influence of Sensory Integration on Early Intervention and offer different materials and activities that can help to improve Sensory Integration and, as a result, the development in the early agesca_CA
dc.description.abstractL'Atenció Primerenca parteix de la base que descobrir els senyals que puguen anticipar un futur problema i actuar sobre ells pot evitar les seues conseqüències o, si més no, diluir-ne el pes, la seua obstrucció al desenvolupament dels infants. Per fer això, hem d'entendre com es desenvolupen les persones i, sobretot, com influeix el seu entorn en aquest desenvolupament. Per entendre la influència de l'entorn és essencial conèixer com es rep i s'integra la informació de l'entorn a través dels sentits, és a dir, com es produeix la Integració Sensorial. La Integració Sensorial es pot definir com l'acte d'organitzar les sensacions per al seu ús, i el seu correcte desenvolupament és imprescindible per poder gestionar correctament la informació rebuda de l'entorn. En aquest treball es fa una revisió dels termes d'Atenció Primerenca i Integració Sensorial per comprovar la influència que la Integració Sensorial té sobre l'Atenció Primerenca i es proposen diferents materials i activitats que poden ajudar a millorar la Integració Sensorial i, en conseqüència, el desenvolupament en les primeres edats.ca_CA
dc.format.extent63 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectEarly Interventionca_CA
dc.subjectSensory Integrationca_CA
dc.subjectOccupational Therapyca_CA
dc.subjectDevelopmentca_CA
dc.subjectSensory processingca_CA
dc.subjectAtenció Primerencaca_CA
dc.subjectIntegració Sensorialca_CA
dc.subjectTeràpia Ocupacionalca_CA
dc.subjectDesenvolupamentca_CA
dc.subjectProcessament Sensorialca_CA
dc.titleImpotància de la integració sensorial en atenció primerenca. Cal incorporarl-la als CDIAPS?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem