Análisis de procesos del trabajo en equipo como recurso docente en los cursos de Dirección de operaciones
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/170984/54650.pdf.jpg?sequence=9&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Impacto
![Google Scholar](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_google.png)
![Microsoft Academico](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_microsoft.png)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/8646
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Análisis de procesos del trabajo en equipo como recurso docente en los cursos de Dirección de operacionesFecha de publicación
2017Editor
Universitat Politècnica de ValènciaISSN
1989-9068Cita bibliográfica
Oltra Mestre, Mª José; Garcia Palao, Cristina; Flor, Marisa. Análisis de procesos del trabajo en equipo como recurso docente en los cursos de Dirección de operaciones. Working Papers on Operations Management, 2017, vol. 8, p. 76.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://polipapers.upv.es/index.php/WPOM/article/view/7170Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
Team working is a form to organize the work in numerosus production contexts and so an competence to be develop in students from several high educational courses. The objective of the work is to research on how to ... [+]
Team working is a form to organize the work in numerosus production contexts and so an competence to be develop in students from several high educational courses. The objective of the work is to research on how to facilitate the teamworking competence development on operations management students. Action learning is use as methodology and student’s reflections are the base for making proposals which are mainly related with using process analysis as reference for the teams flow work analysis. [-]
Publicado en
WPOM-Working Papers on Operations Management, 2017, vol. 8, p. 76-80Proyecto de investigación
Este trabajo cuenta con el apoyo del proyecto de innovación educativa 3273 de la Universitat Jaume IDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EMP_Articles [456]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: