Mostrar el registro sencillo del ítem
Una proposta per a treballar les ciències socials sense llibre a l'Educació Primària
dc.contributor.author | Ferrero Torró, Natalia | |
dc.contributor.other | Linares Bayo, Josep Cristià | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-09-26T09:37:33Z | |
dc.date.available | 2017-09-26T09:37:33Z | |
dc.date.issued | 2017-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168957 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Didactics is a key word in the methodology inside of the classroom. This has changed throughout the years. One reason is that students have become the protagonists of their education process. In the same way, in this project we can find a proposal of how to work the social sciences of a different and innovative way, based on a bibliographical research to compare traditional and innovative methodology, leaving aside the use of the text book | ca_CA |
dc.description.abstract | La didàctica de les diferents matèries d’Educació Primària ha canviat al llarg dels últims anys. Es pot dir que, ha canviat d’una manera positiva cap a l’alumnat, ja que aquest es troba més immers en el seu procés d’aprenentatge. És per això que, aquest treball de final de grau pretén fer una investigació de diferents autors i quaderns pedagògics sobre la seua visió de la didàctica general i de les ciències socials. A banda de fer una recerca de com treballar mitjançant projectes. A més de la investigació, en aquest TFG és fa una proposta de com treballar les ciències socials sense llibre, fent una comparació exhaustiva sobre la metodologia tradicional i la metodologia innovadora. De la mateixa manera, fer una proposta d’una unitat didàctica en l’àrea de les ciències socials on es treballa la “regularització de l’oli de palma i les institucions”. Cal tenir en compte que la informació dels llibres de text han sigut fonamentals per a la realització d’aquest treball perquè permeten fer un estudi sobre quina es la manera més favorable a l’hora de treballar amb l’alumnat dins l’aula en les ciències socials. Al llarg d’aquest treball d’investigació, les opinions dels diferents autors i les seues cites han sigut fonamentals per a indicar i conèixer quina es la postura de cadascun dels autors anomenats posteriorment. També, trobarem la metodologia, la qual ens explica quin és el procés a seguir en l’eliminació del llibre dins les aules, la transversalitat, la precisió del llibre de text, entre altres qüestions explicades posteriorment. Per a finalitzar, es tracta d’un treball on s’observa de manera pràctica com és pot portar a terme un treball basat en projectes, ja que, en l’apartat de metodologia podem trobar un clar exemple explicat d’una unitat didàctica, basat en activitat per activitat, perquè resulte més fàcil en què es basa el treball basat en projectes. | ca_CA |
dc.format.extent | 49 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Didàctica | ca_CA |
dc.subject | Ciències Socials | ca_CA |
dc.subject | Unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | Transversalitat | ca_CA |
dc.subject | Innovació | ca_CA |
dc.subject | Tradicional | ca_CA |
dc.subject | Metodologia | ca_CA |
dc.subject | Precisió de llibre de text | ca_CA |
dc.title | Una proposta per a treballar les ciències socials sense llibre a l'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840