Mostrar el registro sencillo del ítem
La vesprada compartida
dc.contributor.author | Ferreres Docón, Andrea | |
dc.contributor.other | Pellicer España, Carmen | |
dc.date.accessioned | 2017-09-14T10:28:24Z | |
dc.date.available | 2017-09-14T10:28:24Z | |
dc.date.issued | 2017-06-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168741 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball consisteix en el desenvolupament d'un curtmetratge d'animació en 3D. El tema sobre el que tracta el curtmetratge, va ser triat pels nens i nenes de segon de primària on estava fent les pràctiques, amb l’objectiu d’expressar que és per a ells el concepte "amistat" i "compartir". El treball ha emprat una nova metodologia anomenada "Design for Change", i seguint els objectius d'aquesta metodologia he pogut anar emprant el temps necessari per anar podent realitzar cada aspecte primordial d'aquest curtmetratge, que són: l'elecció de tema, el storyboard, el guió (literari), disseny de personatges i fons (realitzats amb plastilina i cartolines), fotografies i la realització del vídeo. La història del treball va dirigida sobretot a l’amistat. Aquest tema, igual que uns altres van ser proposats pels alumnes. Una vegada posades les propostes sobre la taula, els alumnes van fer votacions, i el tema més votat va ser l'amistat. Una vegada amb el tema triat, el treball es centra sobretot en accions que es realitzen quan estàs amb els teus amics, incloent també el concepte de compartir. Per a realitzar-lo vam utilitzar l’aprenentatge cooperatiu, per a que així anaren veient millor el concepte d’amistat. El resultat final, és tal qual a la idea de la qual vam partir. Una vegada ho teníem tot, vam utilitzar la tècnica del Stop Motion per així poder realitzar el nostre curtmetratge, mitjançant les noves tecnologies. El Stop Motion és una tècnica de rodatge basada en contínues preses fotogràfiques, on cada plànol vària lleugerament de l'anterior, creant així la il·lusió d'una animació. Hem utilitzat el programa Movie Maker ja que aquest programa captura quadre a quadre i edita el vídeo i les seqüències. | ca_CA |
dc.format.extent | 28 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Curtmetratge | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | Noves tecnologies | ca_CA |
dc.subject | Stop Motion | ca_CA |
dc.subject | Movie Maker | ca_CA |
dc.title | La vesprada compartida | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840