Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLuque Bueso, Zaira
dc.contributor.otherBeltrán Zaragozá, Andreu
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-09-01T11:06:46Z
dc.date.available2017-09-01T11:06:46Z
dc.date.issued2017-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/168548
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractAquest treball de final de grau de Didàctica de la Llengua i la Literatura Catalana és el resultat d’una investigació i reflexió personal entorn de la literatura popular. Sorgeix per dues necessitats, la primera i la més important que ens ha portat a iniciar aquesta investigació ha sigut intentar recuperar la literatura popular. I la segona, demostrar els beneficis que aporta en aquest cas, les cançons populars a l’aprenentatge dels infants en les aules d’infantil. Per a aquest propòsit, es realitza la recollida, classificació i anàlisis d’un corpus. A més, d’una intervenció didàctica en l’ aula d’infantil de 3 anys formada per 28 xiquets/es procedents de l’escola Científic Avel·lí Corma de Moncofa. Per a aquesta intervenció, elaborem un ambient anomentat <<El bosc màgic de les cançons>>. Els resultats procedents d’aquestes investigacions i avaluacions, ens han permés comprovar com la literatura popular i en concret, les cançons, són necessàries en les aules d’infantil per vàries raons. Breument, permeten que els nens/es coneguen i valoren la riquesa cultural del nostre poble, aconsegeixen una font de vocabulari nova, milloren l’entonació i dicció, adquireixen conciència del seu propi cos, estableixen una connexió amb la família...ca_CA
dc.description.abstractThis end-of-degree study of “Didactics of the Catalan Literature and lenguage” is the result of a research and personal reflection around the Folk Literature. It arises by two needs, the first and most important, that has led us to start this research, has been to try to recover the folk literature. And demonstrate how, in this case, folk songs contribute to children's learning in children's classrooms.For that reason we will collect, classify and analyze a corpus. And also a didactic intervention in a 3-year-old infants classroom composed of 28 children from Ceip Avel·lí Corma. For this procedure, we produce a activity “The magical forest of the songs”. The results from this investigation have allowed us to verify the folk literature is a necessary element in children's classrooms. Briefly, let the children know and appreciate the cultural wealth of our people, acquire vocabulary, improve the intonation, acquire awareness of your ownbody, establish a connection with the family…ca_CA
dc.format.extent63 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectliteratura infantilca_CA
dc.subjectliteratura popularca_CA
dc.subjectrecuperacióca_CA
dc.subjectcançons popularsca_CA
dc.subjectcorpusca_CA
dc.subjectchildren's literatureca_CA
dc.subjectfolk literatureca_CA
dc.subjectrecoveryca_CA
dc.subjectfolk songsca_CA
dc.titleLa literatura popular al segon cicle d’educació infantil. Recull de mostres i aplicació didàctica de les cançons populars procedents de la Plana Baixaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem