Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorPalomero Piquer, Begoña
dc.contributor.authorCalvo Riera, Èlia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-10-28T11:31:13Z
dc.date.available2016-10-28T11:31:13Z
dc.date.issued2016-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163918
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAquest treball presenta la problemàtica del sentiment de burla i menyspreu dins una aula multinivell de 4 i 5 anys cap als alumnes que tenen un ritme de treball més lent, problema detectat després de realitzar una valoració inicial utilitzant diferents instruments. Per començar l’avaluació inicial, es va emplenar un anecdotari mitjançant l’observació directa on es va anotar la freqüència d’aquestes conductes, seguidament es va realitzar un qüestionari als mestres que interactuen amb aquesta classe per obtenir el seu punt de vista i finalment, per acabar aquesta valoració, es va emplenar una escala d’estimació amb l’objectiu d’avaluar a cada alumne de forma individual, utilitzant l’observació directa. Després d’analitzar els resultats d’aquests tres instruments es va procedir al disseny de la intervenció, aquesta consisteix en l’aplicació de cinc activitats en grups cooperatius i dues adaptacions a les tertúlies dialògiques al llarg de dues setmanes, activitats que s’han adaptat a les matèries que trobem a l’horari escolar per no modificar la programació dels especialistes. En acabar, s’ha avaluat la pràctica utilitzant l’escala d’estimació de la valoració inicial i s’han comparat els resultats per veure el canvi produït. Els resultats, confirmen que aquestes tècniques han modificat en un 54,75% les actituds negatives que apareixien dins l’aula (62,95%) solucionant la problemàtica exposada a l’inici.ca_CA
dc.format.extent47 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectComunitats d’Aprenentatgeca_CA
dc.subjectgrups cooperatiusca_CA
dc.subjecttertúlies dialògiquesca_CA
dc.subjecteducació infantilca_CA
dc.titleProposta d'aplicació d'una actuació educativa d'èxit: Grups Cooperatius i adaptació a les tertúlies dialògiques per a Educació Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España