Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta d'aplicació d'una actuació educativa d'èxit: Grups Cooperatius i adaptació a les tertúlies dialògiques per a Educació Infantil
dc.contributor | Palomero Piquer, Begoña | |
dc.contributor.author | Calvo Riera, Èlia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-10-28T11:31:13Z | |
dc.date.available | 2016-10-28T11:31:13Z | |
dc.date.issued | 2016-06-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/163918 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball presenta la problemàtica del sentiment de burla i menyspreu dins una aula multinivell de 4 i 5 anys cap als alumnes que tenen un ritme de treball més lent, problema detectat després de realitzar una valoració inicial utilitzant diferents instruments. Per començar l’avaluació inicial, es va emplenar un anecdotari mitjançant l’observació directa on es va anotar la freqüència d’aquestes conductes, seguidament es va realitzar un qüestionari als mestres que interactuen amb aquesta classe per obtenir el seu punt de vista i finalment, per acabar aquesta valoració, es va emplenar una escala d’estimació amb l’objectiu d’avaluar a cada alumne de forma individual, utilitzant l’observació directa. Després d’analitzar els resultats d’aquests tres instruments es va procedir al disseny de la intervenció, aquesta consisteix en l’aplicació de cinc activitats en grups cooperatius i dues adaptacions a les tertúlies dialògiques al llarg de dues setmanes, activitats que s’han adaptat a les matèries que trobem a l’horari escolar per no modificar la programació dels especialistes. En acabar, s’ha avaluat la pràctica utilitzant l’escala d’estimació de la valoració inicial i s’han comparat els resultats per veure el canvi produït. Els resultats, confirmen que aquestes tècniques han modificat en un 54,75% les actituds negatives que apareixien dins l’aula (62,95%) solucionant la problemàtica exposada a l’inici. | ca_CA |
dc.format.extent | 47 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Comunitats d’Aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | grups cooperatius | ca_CA |
dc.subject | tertúlies dialògiques | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.title | Proposta d'aplicació d'una actuació educativa d'èxit: Grups Cooperatius i adaptació a les tertúlies dialògiques per a Educació Infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840