Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLópez Font, Lorena
dc.contributor.authorSilla Ferrís, Teresa
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2016-10-17T10:41:19Z
dc.date.available2016-10-17T10:41:19Z
dc.date.issued2016-07-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163624
dc.descriptionTreball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractDestil·leries Cerveró és una empresa familiar dedicada a la producció de begudes alcohòliques en Cullera (València). Quatre generacions d’història, constants, amb la fabricació fins a l’actualitat de l’anís sec, el seu producte estrela. Des de 1935, han sabut adaptar-se als temps més roïns, sense canviar mai el mètode de destil·lació artesanal i conservant el sentit de l’humor que tant els caracteritza. Cerveró, s’ha posicionat a la ment dels consumidors com la beguda més valenciana, una marca competitiva que hauria d’estar acompanyada d’una identitat forta que es troba absent. Per tant, l’objectiu del nostre treball és conèixer la nostra identitat, elaborant un document d’identitat corporativa, per a saber qui som, per tal d’aconseguir projectar una imatge positiva de la marca, no deixant-la a l’atzar i controlant-la en tot moment. D’altra banda, una vegada diagnosticada la situació i l’ADN de l’empresa ens centrarem a llençar principalment una estratègia que puga millorar la imatge i la reputació de la marca, l’essència d’aquestes accions serà el mitjà online on de forma econòmica, gràcies a les xarxes socials, es pot elaborar un pla de comunicació per a una empresa amb pocs recursos que aplegue a molta gent d’una forma senzilla i amb un missatge clar que transmeta sempre els nostres valors.ca_CA
dc.format.extent106 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectIdentitatca_CA
dc.subjectReputacióca_CA
dc.subjectTradicióca_CA
dc.subjectBegudes alcohòliquesca_CA
dc.subjectAnís secca_CA
dc.subjectCerveróca_CA
dc.titleDestil·leries Cerveró: la construcció d’una identitat corporativa i d’una estratègia de comunicaciónca_CA
dc.title.alternativeDestil·leries Cerveró: building a corporate identity and a communication strategyca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem