Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMoliner Miravet, Lidón
dc.contributor.authorPorcar Díaz, David
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-09-12T06:21:51Z
dc.date.available2016-09-12T06:21:51Z
dc.date.issued2016-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162368
dc.descriptionTreball de Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es realitza una aproximació a la història educativa de la Universitat Jaume I en relació a la formació dels i de les mestres des d'una perspectiva crítica. En aquest sentit, es recorre l'evolució des de l'escola original de Magisteri a Castelló, passant per les diferents èpoques i les seues particularitats, fins arribar als estudis de Mestre d'Educació Infantil i també Primària que es cursen avui en dia a la Universitat Jaume I. Durant aquest camí per la història, nodrit amb les aportacions extretes d'un procés de revisió bibliogràfica i el testimoni oral replegat de diverses veus, es tracta de dibuixar una primera idea general de l'evolució de la formació dels docents a la ciutat de Castelló. Conèixer aquest procés és fonamental per entendre el paper dels i les mestres al llarg de la història del nostre territori, veure a quines dificultats i obstacles es van haver d'enfrontar i també, en definitiva, per comprendre millor la realitat actual. Per facilitar aquesta tasca, es confecciona aquest treball com una ferramenta per a la dinamització i interpel·lació de consciències, que ajude a repensar diverses qüestions envers la formació de mestres. Després d'haver transitat aquests senders podrem, finalment, començar a imaginar quina Universitat desitgem en el futur en relació a la formació dels i de les mestres. Sense caure en la desmemòria i tenint ben presents les nostres arrels, és possible somniar en una Universitat ideal en allò que afecta als futurs docents. Amb aquestos desitjos caldrà tornar al present i repensar la realitat per a encetar processos d'investigació-acció que es puguen concretar en actuacions que contribueixen a una transformació crítica i vertadera per la millora del Magisteri a Castelló.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectEscola Normalca_CA
dc.subjectMagisterica_CA
dc.subjectFormació de mestres a Castellóca_CA
dc.subjectHistòria de l'educacióca_CA
dc.titleAproximació a una història educativa de la formació de mestres a Castelló desde una perspectiva críticaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem