Mostrar el registro sencillo del ítem
Una seqüència didàctica: Llegim i fem contes
dc.contributor | Ferrer Ripollés, María Montserrat | |
dc.contributor.author | Cotanda Roselló, Desamparados | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-05-04T07:54:31Z | |
dc.date.available | 2016-05-04T07:54:31Z | |
dc.date.issued | 2015-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/159216 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball que es presenta a continuació té com a objectiu final l'elaboració d'un conte. Per arribar a la creació d'aquest realitzarem, en primer lloc, un treball d'investigació al voltant de la problemàtica que trobem als llibres de texts de llengües (valencià i castellà, en el nostre cas) com és la poca importància que se li dóna a la reflexió gramatical, l'estructura de les unitats didàctiques i que a totes les llengües s'ensenyen els mateixos continguts. També investiguem les diferents habilitats lingüístiques (comprensió lectora, expressió escrita i expressió oral) i la reflexió gramatical, que són necessàries per a poder comprendre quins són els sabers més importants a treballar en el nostre projecte. I, en segon lloc, presentem la nostra proposta didàctica, on mostrem el procés que creiem més adequat per a arribar a la realització d'un conte. Començant sempre amb activitats pràctiques i motivadores, i després, exposant la teoria, per tal que els alumnes reconeguen el que acaben de descobrir. Amb aquesta proposta innovadora volem que els alumnes manipulen i estiguen en contacte amb el seu ús lingüístic, fent que ells mateixos creen els seus propis esquemes mentals i després, reforçant-los amb la teoria que se'ls ofereix. En resum, volem que els alumnes aprenguen la llengua de forma dinàmica, posant en pràctica els continguts treballats, aplicant-ho a situacions de la vida quotidiana, com és contar les seues històries i, com a conclusió, crear un conte. | ca_CA |
dc.format.extent | 42 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | seqüència didàctica | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | narració | ca_CA |
dc.subject | enfocament discursiu | ca_CA |
dc.subject | reflexió gramatical | ca_CA |
dc.title | Una seqüència didàctica: Llegim i fem contes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840