Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorFerrer Ripollés, María Montserrat
dc.contributor.authorCotanda Roselló, Desamparados
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-05-04T07:54:31Z
dc.date.available2016-05-04T07:54:31Z
dc.date.issued2015-06-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/159216
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEl treball que es presenta a continuació té com a objectiu final l'elaboració d'un conte. Per arribar a la creació d'aquest realitzarem, en primer lloc, un treball d'investigació al voltant de la problemàtica que trobem als llibres de texts de llengües (valencià i castellà, en el nostre cas) com és la poca importància que se li dóna a la reflexió gramatical, l'estructura de les unitats didàctiques i que a totes les llengües s'ensenyen els mateixos continguts. També investiguem les diferents habilitats lingüístiques (comprensió lectora, expressió escrita i expressió oral) i la reflexió gramatical, que són necessàries per a poder comprendre quins són els sabers més importants a treballar en el nostre projecte. I, en segon lloc, presentem la nostra proposta didàctica, on mostrem el procés que creiem més adequat per a arribar a la realització d'un conte. Començant sempre amb activitats pràctiques i motivadores, i després, exposant la teoria, per tal que els alumnes reconeguen el que acaben de descobrir. Amb aquesta proposta innovadora volem que els alumnes manipulen i estiguen en contacte amb el seu ús lingüístic, fent que ells mateixos creen els seus propis esquemes mentals i després, reforçant-los amb la teoria que se'ls ofereix. En resum, volem que els alumnes aprenguen la llengua de forma dinàmica, posant en pràctica els continguts treballats, aplicant-ho a situacions de la vida quotidiana, com és contar les seues històries i, com a conclusió, crear un conte.ca_CA
dc.format.extent42 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectseqüència didàcticaca_CA
dc.subjectunitat didàcticaca_CA
dc.subjectnarracióca_CA
dc.subjectenfocament discursiuca_CA
dc.subjectreflexió gramaticalca_CA
dc.titleUna seqüència didàctica: Llegim i fem contesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain