Interculturalitat i diversitat col·lectiva en les Ciències Socials
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Interculturalitat i diversitat col·lectiva en les Ciències SocialsAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Ramiro Roca, EnricTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2015-12-10Publisher
Universitat Jaume IAbstract
En aquet Treball Final de Grau (TFG) de ara endavant, es planteja un projecte intercultural que es treballarà mitjançant l’assignatura de Ciències naturals i socials, en la unitat Els països d’Europa, però afegim ... [+]
En aquet Treball Final de Grau (TFG) de ara endavant, es planteja un projecte intercultural que es treballarà mitjançant l’assignatura de Ciències naturals i socials, en la unitat Els països d’Europa, però afegim països dels quals provenen alguns alumnes de l’aula. També es treballarà de manera interdisciplinar amb la competència de les noves tecnologies (Tic’s). En aquet projecte es pretén esmenar les carències de l’alumnat en el pla d’atenció a la diversitat cultural, i al mateix temps que per als alumnes originals del país que desapareguin els estereotips i els perjudicis cap als companys amb diferent cultura. Açò facilitarà l’aprenentatge i la integració dels alumnes nouvinguts.
El que es proposa és que l’alumnat realitze una sèrie d’activitats a través d’un treball cooperatiu, eliminant així els estereotips i ajudant a conèixer la cultura i religió entre altres aspectes de l’alumnat nou vingut, es a dir, utilitzant mètodes d’una escola inclusiva, la qual cosa afavorirà la integració d’aquestos. Estarem en tota estona treballant en igualtat d’oportunitats, aprenent a respectar als demés i a veure les altres cultures com un altre mode de vida. En conclusió, treballarem mitjançant l’educació en valors i l’aprenentatge cooperatiu, seguint la metodologia de diferents autors, com poden ser Spencer Kagan i Johnson & Johnson.
A més a més d’eradicar els aspectes esmenats, l’objectiu d’aquet projecte és conscienciar als docents de la importància i necessitat de treballar la diversitat cultural dins l’aula i aprofitar els avantatges que ens aporta. [-]
In this Final Project (TFG) from now on, set out an intercultural project that will work through the course of natural and social sciences, in the unit of European countries, it arises, but we added some countries ... [+]
In this Final Project (TFG) from now on, set out an intercultural project that will work through the course of natural and social sciences, in the unit of European countries, it arises, but we added some countries from which students come class. In addiction, will work in an interdisciplinary way with competition from new technologies (ICTs). The goal of this project is to amend the shortcomings of students to cultural diversity plan, and simultaneously for the original students from the country wear off stereotypes and prejudices toward classmates with different culture. What is more, this will facilitate learning and integration of foreign students.
The main proposed is that students performing a group of activities through cooperative work, throwing overboard stereotypes and helping to know the culture and religion and other aspects of foreign students, in other words, using methods of an inclusive school ,will favour us to integration of these. We will constantly working on equal opportunities, learning to respect others and think highly of other cultures as another way of life. In conclusion, we will work through values education and cooperative learning, following the methodology of different authors, such as Spencer Kagan and Johnson & Johnson
As well as eradicate all the aspects amended, the aim of this project is to raise awareness among teachers of the importance and necessity of work on cultural diversity in the classroom and reap the benefits of it gives us. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: