Una pintura atribuïble a Adrienn Thomaeszkey Key i dues "Ribaltesques".
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/1136
comunitat-uji-handle4:10234/151545
REVISTESMetadatos
Título
Una pintura atribuïble a Adrienn Thomaeszkey Key i dues "Ribaltesques".Autoría
Fecha de publicación
2015ISSN
1132-9823; 2340-4809Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://millars.uji.es/castellano-millars-xxxviii-2015/Palabras clave / Materias
Resumen
L’autor atribueix al taller del pintor d’Anvers Adriaen Thomasz Key una pintura conservada
al Museu de Belles Arts de Castelló, provinent de la col·lecció del metge i
diletant Rafael Forns Romans, tot i comparant-la ... [+]
L’autor atribueix al taller del pintor d’Anvers Adriaen Thomasz Key una pintura conservada
al Museu de Belles Arts de Castelló, provinent de la col·lecció del metge i
diletant Rafael Forns Romans, tot i comparant-la amb altres obres de la seua mà, com
ara els calvaris de la col·lecció Gerstenmaier i del Museu de San Telmo de Donosti.
Dues pintures més, conservades als convents de franciscans de Sancti Spiritu de Gilet i
de monges carmelites de Caudiel serien, segons l’autor, producte segur del taller fundat
per Francesc Ribalta a València, amb una més que probable participació en elles del
pintor Vicent Castelló. [-]
The author attributes to the workshop of the painter Adriaen d’Anvers Thomasz Key a
painting preserved in the Museum of Fine Arts of Castelló, which comes from the collection
of the doctor and dilettante Rafael Forns ... [+]
The author attributes to the workshop of the painter Adriaen d’Anvers Thomasz Key a
painting preserved in the Museum of Fine Arts of Castelló, which comes from the collection
of the doctor and dilettante Rafael Forns Romans. This is a result of the comparison
of this work to other author’s works like the Stations of the Cross of the Gerstenmaier
collection and of the Museum of San Telmo in San Sebastian. Two more paintings preserved
in the Franciscan convent of Sancti Spiritu of Gilet and in the Carmelitan nuns
of Caudiel would doubtless be -according to the author- a product of the workshop
founded by Francesc Ribalta in Valencia, with a most likely participation of the painter
Vincent Castelló. [-]
Publicado en
Millars: espai i història; Vol. 38 (2015)Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess