Anàlisi de la comunicació corporativa en l'esport. El cas del Villarreal CF: estratègies de visibilitat a la televisió en el context del País Valencià
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/82108
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Anàlisi de la comunicació corporativa en l'esport. El cas del Villarreal CF: estratègies de visibilitat a la televisió en el context del País ValenciàAutoria
Tutor/Supervisor
Doménech Fabregat, HugoTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2015-11-20Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball de Final de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2013). Codi: SAZ052. Curs acadèmic 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess