Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorZacarés Pamblanco, Amparo
dc.contributor.authorRebollo Morales, Rut
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2016-01-15T11:23:28Z
dc.date.available2016-01-15T11:23:28Z
dc.date.issued2015-11-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/145345
dc.descriptionTreball de Final de Universitari en Investigació Aplicada en Estudis Feministes, de Gènere i Ciutadania (Pla de 2013). Codi: SBH023. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractL’educació emocional té com a objectiu el desenvolupament de competències emocionals, és a dir, coneixements, capacitats, habilitats i actituds necessàries per a prendre consciència, comprendre, expressar i regular de manera apropiada els fets emocionals que ocorreixen en la vida quotidiana. L'informe a la UNESCO de la Comissió Internacional sobre Educació per al Segle XXI - Educació: hi ha un tresor amagat a dins-, conegut com Informe Delors, recull i analitza els reptes que té plantejats l'educació en el nou segle. Delors, president de la Comissió, assenyala quatre pilars per a l'educació del futur: aprendre a fer, aprendre a ser, aprendre a conèixer i aprendre a conviure. Pilars cada vegada més importants en el sistema educatiu en general i en la formació professional en particular, sobretot en la família de Serveis Socioculturals i a la Comunitat pel seu impacte social on s'enmarca el nou cicle de grau superior de Promoció i Igualtat de Gènere. L’estratègia d'aquest treball és la formació emocional del professorat d'aquest cicle. Es tracta d' una inversió de present i de futur, ja que suposa un efecte multiplicador en els resultats esperats doncs, aquest programa pretén formar al al professorat tècnic del mòdul de Prevenció de Violència de Gènere de l'especialitat de Serveis a la Comunitat en educació emocional per establir un model d’intervenció educativa per als futurs promotors i promotores d'igualtat de gènere. L'alumnat adquirirà ferramentes per evitar o reduir la incidència de la violència masclista que aplicarà amb els usuàris i usuàries que aquest tècnic atenga en el futur. A més de poder-ho aplicar en la seua vida personal i així s'iniciarà el principi d'un treball en xarxa que creixerà dia a dia.ca_CA
dc.description.abstractThe emotional education has as a objective the development of emotional competitions, that is to say, knowledges, capacities, skills and necessary attitudes to take consciousness, comprise, express and regulate of appropriate way the emotional facts that happen in the daily life. The report to the UNESCO of the International Commission on Education for the 21st century - Education: there is a treasure hid in-, known like Report Delors, collect and analyses the challenges that has posed the education in the new century. Delors, president of the Commission, identified four pillars for the education of the future: learn to do, learn to be, learn to know and learn to coexist. Pillars increasingly important in the educational system in general and in the professional formation in particular, especially in the family of Social Services for his social impact. This studies are senior technical Promotion and Equality of Gender. The objective of this work is the emotional formation of the teacher of this studies. It treats of an investment of present and of future, since it supposes an effect multiplier in the results expected then, this program pretends to form to the teacher technician of the subject of Prevention of Violence of Gender of the speciality of Social Services in emotional education to establish a model of educational intervention for the future promoters of equality of gender. The students will learn to used tool to avoid or reduce the incidence of the male chauvinistic violence that will apply in the future job. In addition to be able to apply it in his personal life and like this will begin a networking that will grow day in day out.ca_CA
dc.description.abstractEl objetivo de la educación emocional es el desarrollo de competencias emocionales, es decir, conocimientos, capacidades, habilidades y actitudes necesarias para tomar conciencia, comprender, expresar y regular de manera apropiada los hechos emocionales que ocurren en la vida cotidiana. El informe a la UNESCO de la Comisión Internacional sobre Educación para el Siglo XXI - Educación: hay un tesoro escondido adentro-, conocido como Informe Delors, recoge y analiza los retos que tiene planteados la educación en el nuevo siglo. Delors, presidente de la Comisión, señala cuatro pilares para la educación del futuro: aprender a hacer, aprender a ser, aprender a conocer y aprender a convivir. Pilares cada vez más importantes en el sistema educativo en general y en la formación profesional en particular, sobre todo en la familia de Servicios Socioculturales y en la Comunidad por su impacto social donde se ubica el nuevo ciclo de grado superior de Promoción e Igualdad de Género. La estrategia de este trabajo es la formación emocional del profesorado de este ciclo. Se trata de una inversión de presente y de futuro, puesto que supone un efecto multiplicador en los resultados esperados pues, este programa pretende formar al profesorado técnico del módulo de Prevención de Violencia de Género de la especialidad de Servicios en la Comunidad en educación emocional para establecer un modelo de intervención educativa para los futuros promotores y promotoras de igualdad de género. El alumnado adquirirá herramientas para evitar o reducir la incidencia de la violencia machista que aplicará con los usuarios y usuarias que este técnico atenderá en el futuro. Además de poderlo aplicar en su vida personal y así se iniciará el principio de un trabajo en red que crecerá día a día en nuestra sociedad.ca_CA
dc.format.extent70 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Investigació Aplicada en Estudis Feministes, de Gènere i Ciutadaniaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Investigación Aplicada en Estudios Feministas, de Género y Ciudadaníaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Applied Research in Feminist, Gender and Citizenship Studiesca_CA
dc.subjectIntel·ligència Emocionalca_CA
dc.subjectProfessorat Serveis a la Comunitatca_CA
dc.subjectPromoció i Igualtat de gènereca_CA
dc.subjectEducació emocionalca_CA
dc.subjectEmotional Intelligenceca_CA
dc.subjectTeacher for Social Serviceca_CA
dc.subjectPromotion and Equality of genderca_CA
dc.subjectEmotional educationca_CA
dc.titlePrograma d’intel·ligència emocional per al professorat de Serveis a la Comunitat en el cicle formatiu de Tècnic Superior en Promoció i Igualtat de Gènereca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem