Piaget en l'espai i en el temps
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Piaget en l'espai i en el tempsAutoria
Tutor/Supervisor
Ramiro Roca, EnricTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015-06-11Editor
Universitat Jaume IResum
La teoria de Piaget en quan a l’evolució de la intel·ligència es divideix en quatre estadis. Els xiquets van passant etapes del desenvolupament cognitiu i en cadascuna d’elles es veu com adquireixen allò que es necessita ... [+]
La teoria de Piaget en quan a l’evolució de la intel·ligència es divideix en quatre estadis. Els xiquets van passant etapes del desenvolupament cognitiu i en cadascuna d’elles es veu com adquireixen allò que es necessita en cada etapa, a través dels estudis i teories de Piaget es descobreix el desenvolupament cognitiu des de la infància fins a que arriben a l’adolescència.
Aquesta teoria de Piaget es pot relacionar amb l’estudi de l’espai i el temps ja que Piaget ho relaciona en la intel·ligència que es va manifestant en diferents estadis. En cadascun dels estadis es va evolucionant en l’espai i el temps des del principi de la vida dels xiquets fins que arriben a l’etapa pro adulta on ja tenen adquirits casi amb total perfecció aquest dos conceptes d’espai i temps.
S’ha fet una comparació entre el que diu Piaget i el que s’ha pogut observar en un xiquet de 18 mesos, una classe de primer de primària, una classe de quart de primària totes dos d’un centre rural de Morella i una classe de segon d’ESO també d’un centre d’una zona rural en Morella en aquest cas de secundària.
El objectiu principal d’aquest estudi és comprovar si el que diu la teoria de Piaget en els quatre estadis es compleix en xiquets que es troben en cadascuna de les etapes, més concretament en el que Piaget relaciona amb l’espai i el temps que són els conceptes als quals gira l’estudi. No s’han trobat grans diferències entre les etapes de la intel·ligència de Piaget encara que alguna si que s’ha pogut apreciar. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball de Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: