Mostrar el registro sencillo del ítem
Materials manipulatius per a treballar l’escriptura numèrica en alumnes amb trastorn de l’espectre autista grau 1
dc.contributor | Ventura Campos, Noelia | |
dc.contributor.author | Uri Tortajada, Jennifer | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-10-28T08:14:23Z | |
dc.date.available | 2015-10-28T08:14:23Z | |
dc.date.issued | 2015-06-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/137405 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Durant els últims anys, ha augmentat de manera considerable els diagnòstics de trastorns relacionats amb les dificultats d’aprenentatge i desenvolupament. És per això que s’han desenvolupat un gran nombre de tècniques i materials dedicats al treball de les habilitats socials que les persones amb aquests trastorns necessiten desenvolupar i que han canviat notablement la percepció de la comunitat envers individus amb aquests desordres. Encara així, hi ha camps els quals estan poc investigats i són igual de necessaris, com és el cas del desenvolupament de destreses i coneixements matemàtics per a persones amb Trastorn de l’Espectre Autista grau 1. Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa una sèrie de materials dedicats al treball de l’àrea matemàtica en xiquets i xiquetes amb TEA grau 1, més concretament el camp de l’escriptura matemàtica. Mitjançant la utilització de jocs i activitats manipulatives es poden aprendre alguns dels coneixements que, a causa de la diferència perceptiva que sofreixen els alumnes amb TEA grau 1, els resulten difícils d’adquirir de manera ordinària a l’escola. | ca_CA |
dc.description.abstract | In recent years, diagnosis of disorders in relation to the learning difficulties and development have significantly increased. As a consequence, a high number of techniques and materials have been devoted to social skills for people with disorders in order to help them develop and change the perception of the community towards individuals. Still, there are areas in which there is few investigation and are important too, such as the development of mathematical knowledge and skills for people with Autism Spectrum Disorder grade 1. On my final undergraduate dissertation, it is shown some materials dedicated to the work of mathematical area for children with first grade of ASD, specifically the field of mathematical writing. By using manipulative games and activities, children with first grade of ASD can achieve some of the knowledge that are difficult to acquire at an ordinary school. | ca_CA |
dc.format.extent | 49 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | TEA grau 1 | ca_CA |
dc.subject | Matemàtiques | ca_CA |
dc.subject | Material manipulatiu | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge servei | ca_CA |
dc.subject | Escriptura matemàtica | ca_CA |
dc.subject | First grade of ASD | ca_CA |
dc.subject | Mathematics | ca_CA |
dc.subject | Manipulative material | ca_CA |
dc.subject | Learning service | ca_CA |
dc.subject | Mathematic writing | ca_CA |
dc.title | Materials manipulatius per a treballar l’escriptura numèrica en alumnes amb trastorn de l’espectre autista grau 1 | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840