Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorBenlloch Osuna, María Teresa
dc.contributor.authorCampos i Micó, Abel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2015-10-26T12:52:12Z
dc.date.available2015-10-26T12:52:12Z
dc.date.issued2015-06-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/137088
dc.descriptionTreball final del Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla 2013). Codi: SAZ052. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball Final de Màster (TFM) tracta sobre la creació d’una empresa i sobre la realització d’un producte comunicatiu com és un pla de comunicació. La idea d’aquest treball ha sorgit de la realització d’un estudi per a l’assignatura Periodisme Emprenedor, en el transcurs del Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d’Innovació en Comunicació 2014-2015. L’empresa s’anomena Escribotuvida.com. i estarà dedicada al servei de redacció i realització audiovisual de biografies sobre empreses i persones o personatges vius o morts per a mantenir viva la seua memòria. Aquestes biografies es realitzaran en diferents suports com són el paper, el llibre electrònic, el muntatge foto periodístic, el reportatge audiovisual i la creació de webs/aps. que integren a la resta de suports esmentats. L’empresa tindrà una estructura de S.L. Les principals zones d’influència seran les províncies de Castelló, València, Terol i el sud de Tarragona. Aquest treball arreplega una guia completa sobre el Pla d’Empresa amb una presentació general del projecte. En aquest apartat es fa una descripció minuciosa de la idea de negoci, els seus orígens i una valoració global que arreplega els punts forts i la seua coherència. Tanmateix s’inclou un Pla de Comunicació on s’arrepleguen les pautes de l’estratègia comunicativa de l’empresa. Aquest producte comunicatiu va acompanyat d’un Pla de Màrqueting per tal de definir els productes oferits així com el mercat. També es fa una anàlisi detallada de la competència on s’inclou un estudi DAFO. Pel que fa a la promoció i publicitat s’inclou una descripció dels mitjans i sistemes de publicitat que s’utilitzaran per a guanyar mercat així com una descripció d’aquells punts bàsics de la política de màrqueting. També s’aborda el punt referit a les previsions on es delimita el preu de cost així com el de venda. També s’apunten els sistemes de distribució que es faran servir: el convencional i la distribució digital a través de l’empresa. Finalment es fa una estimació del pressupost de màrqueting referit al personal de vendes i als pressupostos anuals per publicitat, promoció de vendes i accions de relacions públiques relacionades amb mitjans de comunicació social, patrocini i mecenatge. En el Pla de Producció i Qualitat s’analitzen aspectes relacionats amb la producció, la gestió de la qualitat, la logística d’equipaments i infraestructura i finalment les mesures de protecció en el treball. Aquest treball també inclou un Pla d’Organització i Gestió Funcional. S’ha fet un altra anàlisi DAFO de les oportunitats i amenaces que ofereix l’entorn, així com un diagnòstic de la situació. Respecte a la responsabilitat social empresarial s’ha analitzat el comportament que ha de tindre l’empresa amb els seus grups d’interés respecte a les variables ètiques, les persones, les comunitats i el medi ambient. Finalment amb el punt referit a la innovació es concreta l’aportació del valor diferencial de la nova activitat i el seu grau d’innovació. S’ha desenvolupat un Pla Econòmic-Financer per a tractar les inversions, amortitzacions, el finançament, el sistema de cobrament a clients, de pagament a proveïdors i d'estoc. El conter d’explotació i una anàlisi de riscos empresarials, així com una valoració global del projecte tanquen aquest Treball Final de Màster.ca_CA
dc.description.abstractThis Final Master’s Thesis (FMT) is about creating a company and producing a communicative product as a communication plan. The idea of this FMT has emerged from a research for the Entrepreneur Journalism subject, during the Master in New Trends and Processes of Innovation in Communication 2014-2015. The company is called Escribotuvida.com and our business is dedicated to writing and producing audiovisual biographies about companies and dead or or existing people or characters to keep their memory alive. These biographies are going to be published in different audiovisual aid such as paper, e-books, photojournalistic editing, audiovisual report and website or apps creation which integrate all the remaining media mentioned above. The company is a limited company. The main areas of work are going to be Castellón, Valencia, Teruel and south of Tarragona. This research includes a comprehensive guide on the Business Plan with a general presentation of the project. This section is a detailed description of the business idea, its origins and an overall assessment that collects its strengths and coherence. In addition it includes a Communication Plan designed to show the patterns of the communication strategy of the company. This communicative product goes together with a Marketing Plan to define the offered products as well as the market. It also involves a detailed analysis of the competence which includes a SWOT analysis. Regarding the promotion and advertising, we have included a description of the media and advertising systems that are going to be used to gain market as well as a description of those basic points of the marketing policy. We also deal with the estimates of cost and selling prices. In addition we point out the distribution system to be used: conventional and digital distribution through the company. Finally there is an estimate of the marketing budget related to the sales staff and annual budget for advertising, sales promotion and public relations activities associated with social mass media, sponsorship and patronage. The Production and Quality Planning analyzes aspects related to production, quality management, logistic facilities, infrastructure and finally the protective measures at work. This FMT also includes an Organization Plan and Functional Management. We have carried out another SWOT analysis of the opportunities and threats offered by the environment, as well as a diagnosis of the situation. With respect to corporate social responsibility, we have analyzed the behaviour that the company must have with its stakeholders regarding the ethics variables, people, communities and environment. Finally, and with regard to innovation, we specify the contribution of the differential value of the new activity and its degree of innovation. We have developed an Economic and Financial Plan to deal with the investments, amortisations, financing and payment system for customers, suppliers and stock. The operating profit and an analysis of business risks, as well as a global assessment of the project, end this FMT.ca_CA
dc.format.extent121 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicacióca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Nuevas Tendencias y Procesos de Innovación en Comunicaciónca_CA
dc.subjectMaster’s Degree in New Trends and Innovation Processes in Communicationca_CA
dc.subjectbiografiaca_CA
dc.subjectbiografies personalitzadesca_CA
dc.subjectsemblança de vidaca_CA
dc.subjectreportatge biogràficca_CA
dc.subjectbiografies d’empresesca_CA
dc.subjectbiographyca_CA
dc.subjectpersonalized biographyca_CA
dc.subjectlife resemblanceca_CA
dc.subjectbiographical reportca_CA
dc.subjectbusiness biographiesca_CA
dc.titlePla d'empresa per a ESCRIBOTUVIDA.COM. Creació d’una empresaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem