Mostrar el registro sencillo del ítem
L’expressió escrita en alumnes de Primària: Cooperació i aprenentatge en l’aula inclusiva
dc.contributor | Moliner García, Odet | |
dc.contributor.author | Escrig García, Silvia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-07-30T10:25:56Z | |
dc.date.available | 2015-07-30T10:25:56Z | |
dc.date.issued | 2015-07-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/129604 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | El foment de l’escola inclusiva és important per donar a conèixer que tots els alumnes tenen el dret de poder estar i aprendre junts, sense barreres. En aquest treball, es profunditza sobre l’expressió escrita en alumnes de quart de primària d’un centre determinat. El seguiment de l’expressió escrita es fa a partir d’un procés d’investigació- acció en el qual s’actua mitjançant una metodologia inclusiva on tots els alumnes participen en l’aula ordinària, rebent el suport i ajuda necessària en la mateixa. Per tal de dur a terme la intervenció s’utilitza una estructura cooperativa simple de Kagan, anomenada Roundtable. Aquesta intervenció permet alhora fer un estudi del treball cooperatiu en l’aula, ja que el treball es desenvolupa per grups heterogenis. Els instruments que s’utilitzen per estudiar el progrés són graelles d’observació i avaluació per part del docent i graelles d’autoavaluació que completa l’alumnat per grups. Els resultats obtinguts amb l’anàlisi de les dades mostren que l’evolució dels alumnes, en quant a escriptura i treball en grup, millora amb la pràctica inclusiva, ja que en tots els equips de treball la progressió és favorable en la redacció i en la cooperació. Per tant, assenyalen que els alumnes obtenen millors resultats aprenent els uns dels altres. | ca_CA |
dc.format.extent | 54 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | escola inclusiva | ca_CA |
dc.subject | expressió escrita | ca_CA |
dc.subject | investigació-acció | ca_CA |
dc.subject | estructura cooperativa simple | ca_CA |
dc.title | L’expressió escrita en alumnes de Primària: Cooperació i aprenentatge en l’aula inclusiva | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840