• openAccess   El cine que habita en la pintura 

      Sorolla Romero, Teresa Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)
      En El molino y la cruz (Mlyn i krzyz, Lech Majewski, 2011), la mirada de la cámara es silente, discreta. No es su recorrido por el profílmico aquello que desvela una intención discursiva, sino la misma puesta en escena la ...
    • openAccess   La economía del cine popular ecuatoriano en la era digital 

      Vincenot, Emmanuel Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions ()
      Over the last fifteen years, Ecuadorian cinema has undergone significant growth, largely due to the democratisation of digital cameras, but most of this development has taken place within the framework of an informal ...
    • openAccess   Los contornos del miedo. La huella del arte pictórico en el giallo italiano 

      Rubio Alcover, Agustín; Loriguillo López, Antonio Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)
      El giallo és una influent corrent cinematogràfica desenvolupada en Itàlia entre 1960 i 1980. Gènere de culte per cinèfils i acadèmics, la prolífica i continuada relació entre giallo i pintura, peça clau en l’adjudicació ...
    • openAccess   Retrato de cineasta pintando en el estudio: relaciones entre pintura y cine en David Lynch: The Art Life (2016) 

      Justo Estebaranz, Ángel Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)
      David Lynch: The Art life (2016) és un documental que suposa un interessantíssim apropament a una figura tan fascinant com polifacètica: David Lynch. El film indaga en les primeres dècades de vida de qui, començant pel seu ...