Mostrar el registro sencillo del ítem
Influència de l'estat emocional en el rendiment acadèmic i en les relacions interpersonals
dc.contributor | Sales Ciges, Auxiliadora | |
dc.contributor.author | Llorach González, Maria | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T11:02:05Z | |
dc.date.available | 2015-01-27T11:02:05Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/113359 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs: 2013/2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Les emocions estan integrades en les nostres vides i formen part de la nostra personalitat. Des del moment en que naixem, el nostre entorn està influenciat per les emocions que vivim i que experimentem. El llenguatge emocional és essencial per a identificar i reconèixer com ens sentim i com podem manifestar-lo. La comprensió de les emocions de les altres persones és bàsica per al desenvolupament de les relacions socials, existint una gran relació entre la consciència emocional i l’acceptació per part dels iguals, afavorint la convivència i les relacions socials. En el present treball es du a terme una intervenció amb un alumne que esta cursant segon d’educació primària. El que es pretén és comprovar si la part emocional d’aquest influeix sobre el rendiment acadèmic i a les relacions interpersonals. A partir de la informació recollida i l’anàlisi de les dades s’elabora un programa d’educació emocional amb la finalitat de conèixer i expressar correctament les pròpies emocions i posteriorment comprendre i respondre de manera adequada a les emocions dels altres, aquest es dut a terme dins de l’aula amb tot el grup-classe. Una vegada obtinguts els resultats del treball realitzat, es pot veure una millora en les notes dels exàmens i en les relacions entre els alumnes. S’ha pogut observar que resulta imprescindible ajudar a l’alumnat en el procés de construcció de la seua identitat personal i en el de socialització a través d’un procés de desenvolupament de competències emocionals. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Psicopedagogía | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Educational Psychology | ca_CA |
dc.subject | Estado emocional | ca_CA |
dc.subject | Rendimiento académico | ca_CA |
dc.subject | Relaciones interpersonales | ca_CA |
dc.subject.other | Emocions | ca_CA |
dc.subject.other | Rendiment escolar | ca_CA |
dc.subject.other | Relacions humanes | ca_CA |
dc.title | Influència de l'estat emocional en el rendiment acadèmic i en les relacions interpersonals | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [231]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023