Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMallén Fortanet, Dolores
dc.contributor.authorMonzón Ojalbo, Patricia
dc.date.accessioned2014-10-02T09:31:33Z
dc.date.available2014-10-02T09:31:33Z
dc.date.issued2014-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/104515
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractThis paper is based on reciprocal peer tutoring, as a cooperative learning method in which participate teachers, students and family. Its purpose is to see whether it improves reading comprehension by developing and implementing a program of fact sheets made in the classroom through peer tutoring. Its implementation was carried out in a state-subsidized school in Castellón, in the fourth grade classroom, specifically in the valencian language area. The results show that students improve reading comprehension, peer relationships and classroom atmosphere.ca_CA
dc.description.abstractEste trabajo está basado en la tutoría entre iguales recíproca, como un método de aprendizaje cooperativo en el que participan profesores, alumnos y familias. Su finalidad es observar si mejora la comprensión lectora elaborando y llevando a cabo un programa de fichas de comprensión lectora realizándolas en el aula mediante la tutoría entre iguales. Su aplicación tuvo lugar en un colegio concertado de Castellón, en el aula de cuarto de primaria, concretamente en el área de lengua valenciana. Los resultados muestran que el alumnado mejora la comprensión lectora, las relaciones entre iguales i el clima del aula.ca_CA
dc.description.abstractAquest treball està basat en la tutoria entre iguals recíproca, com un mètode d’aprenentatge cooperatiu en el que participen professors, alumnes i famílies. La seua finalitat és observar si millora la comprensió lectora elaborant i portant a terme un programa de fitxes de comprensió lectora realitzant-les a l’aula mitjançant la tutoria entre iguals. La seua aplicació va tindre lloc en un col·legi concertat de Castelló, en l’aula de quart de primària concretament en l’àrea de llengua valenciana. Els resultats mostren que l’alumnat millora la comprensió lectora, les relacions entre iguals i el clima d’aula.ca_CA
dc.format.extent59 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectcomprensió lectoraca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjecttutoria entre igualsca_CA
dc.subjectprograma de fitxesca_CA
dc.subjectcomprensión lectoraca_CA
dc.subjectaprendizaje cooperativoca_CA
dc.subjecttutoría entre igualesca_CA
dc.subjectprograma de fichasca_CA
dc.subjectreading comprehensionca_CA
dc.subjectcooperative learningca_CA
dc.subjecttutorshipca_CA
dc.subjectprogram of fact sheetsca_CA
dc.titleLa comprensió lectora en parellaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem