Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.contributor.authorVera Perea, María
dc.date.accessioned2012-07-02T07:24:19Z
dc.date.accessioned2024-04-22T12:14:23Z
dc.date.available2012-07-02T07:24:19Z
dc.date.available2024-04-22T12:14:23Z
dc.date.issued2010-09-27
dc.identifier.isbn978-84-695-4270-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/83358
dc.description.abstractEl objetivo de esta tesis ha sido examinar el importante papel desempeñado por las creencias de eficacia dentro de una profesión determinada, como es la enseñanza. Además, y con el Modelo Demandas-Recursos Laborales (D-RL) y la Teorí­a Social Cognitiva (TSC), de Albert Bandura como marco, se ha analizado del bienestar de los profesores, a la vez que los antecedentes de dicho bienestar.spa
dc.format.extent187 p.cat
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoengcat
dc.publisherUniversitat Jaume I
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectprofesorescat
dc.subjectcreencias de eficaciacat
dc.subjectbienestarcat
dc.subject.otherPsicologí­a Socialcat
dc.titleThe power of efficacy beliefs: Looking for teachers' well-beingcat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc159.9cat
dc.contributor.directorSalanova Soria, Marisa
dc.rights.licenseADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.authorsendemailtruecat
dc.embargo.termscapcat


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem